Snelheid levering auto

Kevin Penris

Vriendelijk en top service

Klantvriendelijk / prijs / kwaliteit / eerlijk

P. Brouwers

Zeer goed geholpen bij de aanschaf van een occasion

Snel reageren op vragen

Burgmans

Zeer goede ervaring ondanks covid-19 toch een goede verstandhouding met van Mill verkopers.

Duidelijkheid, netjes, correctheid, snelheid van reageren.

Gorinchem

snelle reactie

H.Rijsdijk

Wij hebben een weer een nieuwe Opel CrosslandX gekocht dit is de tiende auto tw,5x een Vectra 3x Astra een Meriva en nu de Crossland x vandaar de hoge sterren score

Goede Service

Heleen

Prima service ik ben erg tevreden

in deze lastige tijd toch goede service gegeven

Marcel Spek

Voor de 2e keer een occasion Astra Sports tourer gekocht

Mehrali is een fIjne verkoper, rustig en betrouwbaar en geen poespas.

Fam. de Vries

Gewoon net bedrijf, zijn erg blij met nieuwe auto, rijdt super licht.

Gevoel dat vanaf begin serieus zijn genomen, dank hiervoor. heer Meijdam heeft ons perfect geholpen , dank hiervoor.

Westerveld

Hier onze Astra gekocht. Fijne, mooi gepresenteerde zaak. Ruime keuze en vakkundig personeel. Kortom zeker een aanrader. Daarnaast ook nog een leuke attentie na aankoop

vakkundig

C. van der Weijde

Van Mill Dordrecht heeft een prettige, goed verzorgde uitstraling. Alle medewerkers, zowel voor als achter de balie, alsook de monteurs komende vanuit de werkplaats zijn heel vriendelijk en nemen de... Van Mill Dordrecht heeft een prettige, goed verzorgde uitstraling. Alle medewerkers, zowel voor als achter de balie, alsook de monteurs komende vanuit de werkplaats zijn heel vriendelijk en nemen de tijd om je te woord te staan en je vragen te beantwoorden.

De auto's staan goed gepresenteerd met voldoende ruimte rondom om ze goed te kunnen bekijken.