Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Wiebe van de Vreede

Een professionele vriendelijke medewerker wesley die met ons mee dacht ( hij heeft het trouwens wel gered,want net daarvoor werden we aangesproken door een andere medewerker, zeer ongeïnteresseerd... Een professionele vriendelijke medewerker wesley die met ons mee dacht ( hij heeft het trouwens wel gered,want net daarvoor werden we aangesproken door een andere medewerker, zeer ongeïnteresseerd en ongemotiveerd en klant onvriendelijk)
Maar Wesley heeft laten zien dat jullie idd een zeer klantvriendelijk bedrijf zijn. Hij heeft ons heel het proces geholpen en bijgestaan

Echt oprecht bedankt.

duidelijk en overzichtelijk

j. E.J. van der Stap

Prima begeleiding door kees Wisse.

goede informatie

Matthijs

Prettig

Leuk assortiment auto's en veel keuze

Engel Barendregt

Aanschaf van een occasion

professioneel, breed en mooi aanbod

Esther Meijers

Heel goed

Niet opdringerig

Janeska Weergang

Positieve ontvangst ,vriendelijk

Vriendelijk,behulpzaam ,goede verkoper

Angela

Wij hebben hele goede ervaringen met van Mill.

Vriendelijk, goed assortiment, behulpzaam, attent

m van daalen

Slecht !

website en ontvangst

P.E. van der Werf

Ik heb mijn vorige auto bij van Mill gekocht en ben zeer te spreken over de service. De auto is er altijd naar volle tevredenheid onderhouden. Ook als ik zo maar binnen kwam met een technisch... Ik heb mijn vorige auto bij van Mill gekocht en ben zeer te spreken over de service. De auto is er altijd naar volle tevredenheid onderhouden. Ook als ik zo maar binnen kwam met een technisch probleem werd er meteen naar gekeken. Als ik daarover vragen had werd ik te woord gestaan door iemand van de werkplaats voor een uitleg. Als techneut vind ik dat plezierig. Ik ben daarom voor een andere auto weer naar van Mill gegaan.

Dienstverlening / Service

Blanker

Vriendelijk personeel en doortastend.lekkere koffie en thee.

Alles liep gesmeerd