Ardoer

Jacqueline Claessens

Het is een heel mooi, schoon en divers park. Er is heel veel te doen voor kinderen en honden zijn ook welkom. Het strand ligt op een paar minuutjes loopafstand.
Er zijn verschillende...
Er zijn verschillende restaurants en een mooi zwembad met een waterpark erbij. Alles is heel netjes en goed verzorgd. Ook de medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk. En last but not least: Wij hadden een prachtig huisje!

Strandpark De Zeeuwse Kust

Wesley Peeters

Dit was onze tweede keer dat we verbeleven en ondanks de zware regenval van de voorbije dagen hebben wij een top weekend gehad! De techieker stonden klaar om ons op onze plaats te installeren en... Dit was onze tweede keer dat we verbeleven en ondanks de zware regenval van de voorbije dagen hebben wij een top weekend gehad! De techieker stonden klaar om ons op onze plaats te installeren en kwamen al snel met palletten zodat we toch een droog terras hadden.
De kids hebben zich terug rot geamusseerd en wij genoten van de rust!

Camping International

Mes

Heerlijke camping met schoon en net sanitair. Gezellige veldjes en bij veel veldjes is er een speeltuin. Wij (2 volwassenen, kind van 9 en 2 jaar) vinden het heel fijn, onze oudste heeft binnen de... Heerlijke camping met schoon en net sanitair. Gezellige veldjes en bij veel veldjes is er een speeltuin. Wij (2 volwassenen, kind van 9 en 2 jaar) vinden het heel fijn, onze oudste heeft binnen de kortste tijd vrienden gemaakt en de jongste vermaakt zich heerlijk in het zand en met glijbanen. De animatie is leuk opgezet, enthousiast team en geen overvol programma. Wij komen hier absoluut weer terug.

Camping De Noetselerberg

Miguel Adriaan

Het weekend van 2 mei was niet goed bevallen vanwege de wateroverlast.
We hebben eerder het park verlaten.
Het pinksterweekend was super

Vakantiepark Ackersate

Eva Kuijntjes

Wat een FANTASTISCH familie camping.
En wat word je gastvrij ontvangen.
Alles wat je nodig hebt is op de camping.
Ons FAMILIE pinksterweekend was voor het 2e jaar weer helemaal...
Wat een FANTASTISCH familie camping.
En wat word je gastvrij ontvangen.
Alles wat je nodig hebt is op de camping.
Ons FAMILIE pinksterweekend was voor het 2e jaar weer helemaal geslaagd.
Volgend jaar zijn wij er weer bij!! 😍😍

Camping de Holterberg

Inge Daniëls

Hele mooie camperplaatsen,
Met goede ledigings mogelijkheden en reinigen casette. lekker dicht bij zee.
Sanitair is prima, niet fantastisch.
De douches zitten te dicht op de muur,...
Hele mooie camperplaatsen,
Met goede ledigings mogelijkheden en reinigen casette. lekker dicht bij zee.
Sanitair is prima, niet fantastisch.
De douches zitten te dicht op de muur, waardoor je met je rug de kraan raakt.

Camping Sint Maartenszee

Huysman

Ligging is super in een prachtige bosrijke omgeving en 4 km van leuk stadje. Op de camping zeer net sanitair met aangename warme douches en alles schoon. Vooral de afwas gelegenheid met de rekjes +... Ligging is super in een prachtige bosrijke omgeving en 4 km van leuk stadje. Op de camping zeer net sanitair met aangename warme douches en alles schoon. Vooral de afwas gelegenheid met de rekjes + vaatdoekjes is echt top! Geen excuus meer voor de mensen om de boel vuil achter te laten 👍

Vakantiedorp de Jutberg

M. Makkinga

Prachtige camping. Aardig personeel en alles is goed onderhouden. Wij komen hier al meer dan 20 jaar met Hemelvaart en Pinksteren . En ook nog wel eens tussendoor.

Vakantiepark 't Rheezerwold

Jannie Doornkamp

Super park alles netjes en verzorgt vriendelijk personeel

Vakantiepark 't Rheezerwold

Karin Besten

Wat is het heerlijk wakker worden op de camping... met al die vogels die fluiten.

Daarna een broodje halen in de winkel, ons klaarmaken voor de dag in het altijd schone toiletgebouw en door naar de animatie en het zwembad..

En als we dan even bij de tent zijn is er altijd een speelplek met zandbak..

We hebben genoten!

Camping De Noetselerberg