Ardoer

Kodden

Een hele fijne rustige gezellige camping. Niet te groot, niet te klein. En van alle gemakken voorzien. Leuke veldjes voor een ieder wat te kiezen. Schoon sanitair. Leuke speeltoestellen op sommige... Een hele fijne rustige gezellige camping. Niet te groot, niet te klein. En van alle gemakken voorzien. Leuke veldjes voor een ieder wat te kiezen. Schoon sanitair. Leuke speeltoestellen op sommige veldjes. Een binnen en buiten zwembad. Een springkussen. Lekkere snackbar met klein kampwinkeltje. Gezellig restaurantje cq. bistro. Een aangrenzend bos waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Top camping waar wij vaker ons plekje boeken.

Camping De Noetselerberg

- van der Fluit

Mooie camping met ruime plekken. Sanitair was schoon en voldoende. Faceliteiten op de camping ook goed voor elkaar

Welke camping of vakantiepark heb je bezocht?

Vakantiepark De Kuilart (Ardoer)

W.G.M. Nanninga

Zeer mooie camperplaatsen. Goed sanitair, wordt goed schoongehouden, heerlijke douche zonder gebruik van muntjes of drukknop.
Uitgebreide supermarkt met verse broodjes. Aanwezigheid van...
Uitgebreide supermarkt met verse broodjes. Aanwezigheid van foodtruck en restaurant naast de camping.

Camping Sint Maartenszee

Wim Veenstra

Fijne camping met mooie camperplaatsen.

Camping Sint Maartenszee

Petra Stuik

Mooie camping, ruime plaatsen, grote speeltuin!

Veluwepark De Bosgraaf

van Londen

Goed onderhouden camping met net sanitair, mooie veldjes met veel speeltoestellen, leuk zwembad en super aardige/behulpzame mensen bij de receptie/animatie/winkel/snackbar!

Camping De Noetselerberg

Corina Zeelen

Goede camping plaats alleen ze geven aan dat je vlak bij de plaats kan afwassen maar daar is geen warm water

Strandcamping de Zwinhoeve

Bonte

Mooie locatie met ruime plekken en prima faciliteiten. Stroom gaat er zeer vaak af bij de kleinste dingen, we hebben samen met onze vrienden ongeveer 4x stroomuitval gehad. Sanitair regelmatig zeer... Mooie locatie met ruime plekken en prima faciliteiten. Stroom gaat er zeer vaak af bij de kleinste dingen, we hebben samen met onze vrienden ongeveer 4x stroomuitval gehad. Sanitair regelmatig zeer vies water wat niet wegloopt of temperatuur niet goed te mengen is.
Bediening horeca was wel heel erg matig meerdere malen 10-20 minuten moeten wachten op een eerste drankje, veel vaat op de bar wat niet werd afgeruimd. Lunchen duurde het serveren ook erg lang hebben ruim 45 minuten moeten wachten op de bordjes patat met snack.
Daarbij vonden wij het parkeren voor kampeerders erg matig. Er is een parkeerplaats die wordt vrijgehouden voor de mensen met chalets, echter is deze meestal halfleeg. Andere moeten de auto dan langs de weg parkeren waardoor het tot aan de hoofdweg vol staat en je best een stuk moet lopen naar je auto.

Veluwepark De Bosgraaf

Dijk

Wederom een topweekend op Camping de Paardekreek. De locatie is fantastisch aan het Veerse Meer.
Sanitair is top en het zwembad en voetbalveld kunnen de jongens zich altijd fijn vermaken.

Camping en Villapark de Paardekreek

Jurrien Robbe

Mooie camping in een fijne omgeving.
Super nieuw toiletgebouw, dat ook goed schoon wordt gemaakt.

Vakantiecentrum De Ullingse Bergen