Ardoer

Anselm Verheyen

Aangenaam verrast, nette en grote plaatsen, goede uitval basis om zeeuws vlaanderen te ontdekken.

Camping International

a ortolani

Leuke campsite, heel mooi ligging, dichtbij het strand, mooi camping plekken en zeer honden vriendelijk

Camping Sint Maartenszee

J.G. Buijvoets

Wij, 2 ouderen, na vele jaren in een tent. Dit was een proef weekend. Is ons goed bevallen op camping De Noetselerberg. Voor ons ouderen was het privé sanitair erg prettig. Mooie... Wij, 2 ouderen, na vele jaren in een tent. Dit was een proef weekend. Is ons goed bevallen op camping De Noetselerberg. Voor ons ouderen was het privé sanitair erg prettig. Mooie verschillende veldjes. 's Avonds rustig op de camping. Aardig personeel. Een gezellige schone familie camping, met veel speeltoestellen en mooi zwembad voor de kinderen en ouderen. De omgeving is erg bosrijk. De camping is een aanrader.

Camping De Noetselerberg

- Chavarria Gonzalez-Veenstra

Mooie ruime plekken voor de caravan. Sanitair is supernetjes en lekker verwarmd. Voldoende ruimte voor afwas en een handwasje. Dagelijks diverse verse broodjes in de supermarkt. Prachtige omgeving... Mooie ruime plekken voor de caravan. Sanitair is supernetjes en lekker verwarmd. Voldoende ruimte voor afwas en een handwasje. Dagelijks diverse verse broodjes in de supermarkt. Prachtige omgeving om te wandelen, fietsen of natuurlijk te varen.

Camping it Wiid (Ardoer)

Roos Sprengers

Hele nette schone camping. Top toiletgebouw voor op de camping.

Strandcamping de Zwinhoeve

- Lenters

Nette camping op een mooie lokatie en schone toiletten. Behulpzame receptie, met duidelijke digitale communicatie

Camping it Wiid (Ardoer)

Rene Berkum van

Zeer netjes en compleet.

Camping Sint Maartenszee

- Brenner

Camping ist gut gelegen, nicht weit zum Strand, man kann alles zu Fuß (einkaufen) oder mit dem Fahrrad erledigen z:B Zierkzee oder Veere besichtigen,
Der Campingplatz ist ziemlich ruhig...
Der Campingplatz ist ziemlich ruhig
Leider gibt es auch (einige wenige) Gäste , die meinen sie wären alleine. Da kann aber der Campingplatz nichts dafür.
Uns hat es gut gefallen.

Camping Duinoord

Angeline Kruisselbrink

Mooie camping met vrije plekken zowel op open velden als in de bossen. Ook erg leuke accommodaties aanwezig (boot, legervoertuig). Het enige wat wj jammer vonden is dat je ook een pasje nodig hebt... Mooie camping met vrije plekken zowel op open velden als in de bossen. Ook erg leuke accommodaties aanwezig (boot, legervoertuig). Het enige wat wj jammer vonden is dat je ook een pasje nodig hebt voor warm afwas water.

Camping Torentjeshoek

Mulhof

Keurige en schone camping en vriendelijk personeel! Ideaal gelegen ten opzichte van het strand. Mooie beschutte plekken voor de caravans. Knooppunten route voor mooie fietsroutes.

Camping Duinoord