Ardoer

Jeske Blok

Heerlijk genoten op deze camping, met ruime plaatsen en zeer nette sanitaire voorzieningen.
De week was te kort en gelukkig mooi weer, dus geen gebruik gemaakt van het zwembad en Wellness,...
Vanuit de camping ben je snel bij het stranden in het centrum van Domburg. In de omgeving mooie fiets routes naar vele gezellige dorpjes. We komen zeker nog een keer terug!

Ardoer Camping Westhove

- Sluis

Super leuke ervaring, mooi, netjes en schoon. Tijdens de ochtend wandeling kwamen wij zelfs hertjes tegen op de camping zelf. Zeer kindvriendelijk zwembad. Ook de douches en toiletten zijn zeer... Super leuke ervaring, mooi, netjes en schoon. Tijdens de ochtend wandeling kwamen wij zelfs hertjes tegen op de camping zelf. Zeer kindvriendelijk zwembad. Ook de douches en toiletten zijn zeer kindvriendelijk.

Camping Ginsterveld

Asjes

Mooi en ruim opgezet met veel vermaak voor de kinderen. Nieuw en net sanitair.
Mooi en ruim opgezet met veel vermaak voor de kinderen. Nieuw en net sanitair.
6 persoons huisje was prima met alle benodigdheden in de keuken. Genoeg stopcontacten overal en ruime tuin met fijn meubilair.
Enige min puntje was dat er geen hor bij de slaapkamer ramen zit. En een raam open is zeker nodig.

Vakantiecentrum De Ullingse Bergen

F derksen

Erg schoon sanitair, verzorgd aangelegd groen, mooie ruime plekken, veel te doen

Vakantiepark Ackersate

Spoelstra

We (ikzelf en mijn 3 kids) verbleven een weekend in een van de trekkershutten. Klein maar fijn zou ik willen zeggen.
Alles was super netjes verzorgd en schoon. De kinderen zijn gaan spelen en...
Alles was super netjes verzorgd en schoon. De kinderen zijn gaan spelen en hebben zich het hele weekend super vermaakt in de speeltuintjes. Fijn dat dit niet alleen maar voor het hele kleine grut is maar ook voor de wat grotere kindjes (6 tm 9 jaar)

Familie Ypeij

Nette camping, prima schoon sanitair. Ruime plaatsen. Prachtig losloop gebied voor de hond. Vele faciliteiten.

Martine De Visser

Super fijn verblijf gehad in een vallei-chalet met onze 2 kinderen. Hele fijne ligging en zien er ook heel netjes uit.

Vakantiepark Ackersate

Bruns

Het is een mooie schone camping.
Goed onderhouden met een geweldig mooi zwembad.
Ook een groene omgeving met fijne fiets paden.

Stephanie Ten Dam-Ernst

Wat een fijn en mooi vakantiepark! Lekker restaurant, mooi aangelegd park en vlakbij het strand. Wij verbleven in een studio, echt een aanrader! Mooi en stijlvol ingericht, schoon en knus met alle... Wat een fijn en mooi vakantiepark! Lekker restaurant, mooi aangelegd park en vlakbij het strand. Wij verbleven in een studio, echt een aanrader! Mooi en stijlvol ingericht, schoon en knus met alle gemakken voorzien. Wij komen zeker terug!

Vakantiepark de Meerpaal

M Kraal

Camping met een fijne gemoedelijke sfeer.