Ardoer

Koolen

Mooie camping dicht tegen de bossen. Veel ruime plaatsen en veel voor kinderen te doen.

Vakantiedorp de Jutberg

Beullens

Heel mooie verzorgde camping. Wij hebben genoten van ons plaatsje aan het water.

Camping en Villapark de Paardekreek

B. Spijkers

We hebben wederom een fantastische tijd gehad op jullie mooie, schone, groene camping!

Vakantiepark 't Rheezerwold

T. van der Schaal

Mooi veld, redelijk sanitair. Gek genoeg geen prullenbakken in de afwasruimte, je moet met je papieren handdoek naar buiten lopen om hem weg te gooien.
De camping is niet goedkoop. Bijzonder...
De camping is niet goedkoop. Bijzonder vooral dat je voor het Pinksterweekend boekt, maar dat je wel op de maandag voor half elf weg moet zijn of € 25 extra betalen om de maandag overdag nog te blijven. Zeker omdat er nooit iemand op zo’n maandag aan een vakantie begint.
Verder veel faciliteiten met o.a. een binnen- en een buitenzwembad.

Vakantiepark Ackersate

ME van der Wenden

Prachtige vriendelijke goed onderhouden camping veel faciliteiten voor jong en oud

Camping en Villapark de Paardekreek

Eddy van den Ham

Thuis komen op vakantie kan dat? Ja dat kan oo het Rheezerwold

Vakantiepark 't Rheezerwold

- Nuveld

Ik miste de prullebakken voor de hondenpoep

Welke camping of vakantiepark heb je bezocht?

Vakantiepark De Kuilart (Ardoer)

M van vreeswijk

We zijn hier voor de tweede keer geweest met onze eigen caravan. Op hetzelfde veld.
Wat een mooie, verzorgde camping!
Leuke faciliteiten voor kinderen. Echt een gezellige...
Wat een mooie, verzorgde camping!
Leuke faciliteiten voor kinderen. Echt een gezellige familiecamping. Maar 's avonds ook respect voor andere gasten en op tijd rust op de camping.
Vriendelijk, behulpzaam personeel. Vooraf zijn we een kijkje wezen nemen. De receptiemedewerkster nam uitgebreid de tijd voor ons. We konden nog kiezen uit een aantal opties.
Wij waren er ten tijde van het noodweer met erg veel hagel en regen en hebben zelf gezien hoe hard iedereen gewerkt heeft om het voor de campinggasten zo aangenaam mogelijk te maken.
Ook het technisch personeel is heel vriendelijk. Nemen de tijd voor uitleg of een praatje.
Een camping waar je kind het erg naar z'n zin heeft en het voelt echt als thuiskomen.
Pluspunt vonden wij ook dat het zwembad iedere avond tot 20.00 uur open is. Heerlijk om na een dagje weg nog even na het eten te zwemmen.
In de omgeving ook veel leuke dingen te doen.
Een echte aanrader!

Vakantiepark Ackersate

Beuken

Super fijne camping met ruime plekken.
Sanitair super goed bijgehouden en genoeg te doen voor de kids.
Kortom echt een aanrader

Camping de Heldense Bossen

Hop

Prachtige camping waar je ook met meerdere gezinnen bij elkaar mag staan. Het is er rustig en ligt in een prachtige omgeving. Ook in het restaurant kun je heerlijk eten.

Recreatiepark Kaps