1e keer iets besteld

Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling

Uitstekend en snelle levering

Vlotte levering. Aangename site. Correcte opvolging via mail ivm de te leveren goederen.

Dark wave

niet echt

Danielle

Super!

Kwaliteit, seevice, diversiteit in producten

Tristen Boiten

Heel goed

heel vriendelijk
zeer snelle levering
antwoorden snel op mails
echt super

Niet goed, ik vind de website nogal 'jaren 90' en het product (een toothless funko pop met racing stripes) had niet de kwaliteit die ik verwachtte. De funko bevatte lijmresten. Hierover een klacht... Niet goed, ik vind de website nogal 'jaren 90' en het product (een toothless funko pop met racing stripes) had niet de kwaliteit die ik verwachtte. De funko bevatte lijmresten. Hierover een klacht ingediend, er werd mij aangeboden om mijn geld terug te krijgen als ik de funko op de dutch comic con weer inleverde, dit was echter zonder (de vrij hoge) verzendkosten, dus dit vind ik niet acceptabel. Ruilen was niet mogelijk, dit omdat er geen 2e exemplaar beschikbaar was. Het bedrijf gaf de schuld aan de fabrikant, nam zelf geen verantwoordelijkheid of moeite om de klacht op enigszins acceptabele wijze af te handelen. Tevens vind ik het behoorlijk onprofessioneel dat e-mails worden beantwoord zonder aanhef of groet, ik ben immers niet aan het e-mailen met mijn vrienden.

Verzending was redelijk snel alsmede het beantwoorden van e-mails

Toen ik de knuffel ontving had hij een afgeknipt kaartje en zag er smoezelig uit.

leveringstijd was oke

Reactie Aniworld4u.com:

op de fotos was te zien dat deze een afgeknipt kaartje had. dus u had dit kunnen weten.
plus u heeft de knuffel gekregen zoals die op de foto staat. we hebben nooit andere Drifloon knuffel gehad.

christophe willems

Goed overall, afmetingen en afbeeldingen zijn duidelijk, mss nog wat extra info over de vulling

mooie duidelijke site met goede producten, assortiment word ook goed geupdate met nieuwe pluches

Reactie Aniworld4u.com:

bij die actie staat een link van een categorie die meedoet aan de actie. vanuit daar kunt u knuffels kiezen. plus het zijn knuffels van verschillende bedragen die dan meedoen. de meesten zijn 24,95... bij die actie staat een link van een categorie die meedoet aan de actie. vanuit daar kunt u knuffels kiezen. plus het zijn knuffels van verschillende bedragen die dan meedoen. de meesten zijn 24,95 maar er staan ook wel eens €29,95 tussen..
de prijs €22.50 is waar het op uitkomt als je het totale bedrag van 112,50 door 5 deelt. dit betekent niet dat u alleen maar knuffels onder 22,50 moet kiezen. want dan heeft u geen korting.
kort om u bent vrij om de knuffels te kiezen die bij de bijbehorende categorie hoort ongeacht het bedrag van de knuffel.

Ok, snelle levering, vlotte betaling

betaalmogelijkheden, levering