Kende het niet, maar vind het achteraf een betrouwbaar bedrijf. Website ziet er wat druk uit maar wel goed navigeerbaar.

Snel en je wordt goed geïnformeerd tijdens verzending.

Charelle

Voor de tweede keer een aantal knuffels besteld. Ben er heel tevreden mee!

Kenneth

Ik kocht hier een leuke Scizor Pokemon knuffel, kwam snel en in goede staat aan!!!

(Ik kan alleen niks zeggen over reactie snelheid etc omdat ik geen contact heb gehad met de eigenaren.)

- Leuke producten.
- Overzichtelijk want ze laten zien wat ze hebben en hoeveel van dat product.
- Komt snel aan!
- Goede kwaliteit!
- Veel keus!

Jack van Rossum

Uitstekend afgehandeld

Conform afspraak geleverd

Yolanda

Ik ben heel blij met mijn greninja knuffel. Super mooi afgewerkt en lekker zacht. Snel met de bestelling. Kortom een zeer goede aanrader.

Dat ze mooie producten hebben.

Kerckhofs Sylvie

Tot nu toe goede ervaring.

Alles verliep heel vlot.

Francine

Een fijne ervaring ,zou zo weer bestellen!

Snelle levering!

Super vlotte levering

wim Luck

Bestelling gemakkelijk, verzend kosten hoog en extra kosten om via ideal vooraf te betalen vind ik belachelijk, gaat maar om lage kosten maar ik ben het niet eerder tegengekomen. ik zal in het... Bestelling gemakkelijk, verzend kosten hoog en extra kosten om via ideal vooraf te betalen vind ik belachelijk, gaat maar om lage kosten maar ik ben het niet eerder tegengekomen. ik zal in het vervolg eerst elders kijken.

als je zegt wat je doet en doet wat je zegt, hebben we het niet over sterke punten maar gewoon doen wat je mag verwachten als klant. Als je dat graag als sterk ziet.

Yuna Sama

Alleen maar goede ervaringen! Ik heb hier al regelmatig Pokémon knuffels besteld. Ze zijn echt van prachtig kwaliteit en worden snel geleverd. Dankzij Aniworld4U is het mogelijk om binnen Nederland... Alleen maar goede ervaringen! Ik heb hier al regelmatig Pokémon knuffels besteld. Ze zijn echt van prachtig kwaliteit en worden snel geleverd. Dankzij Aniworld4U is het mogelijk om binnen Nederland makkelijk aan prachtige Pokémon/anime knuffels te komen zonder gedoe, wachtijden, en onverwachte import kosten dat er normaal bij komt kijken als je buiten Europa zou moeten bestellen. Ik bestel hier dan ook graag en zou het anderen die op zoek zijn naar mooie Pokémon/anime knuffels ook zeker aanraden. ;)

Mooie kwaliteit producten, actuele voorraad informatie, snelle levering, betrouwbaar.