Margo Franssen

Twee knuffels besteld en ontvangen, eentje wel de goede, andere was de verkeerde.
Na heen en weer gemaild te hebben, was de conclusie dat ik op eigen kosten de verkeerde knuffel terug heb moeten sturen!

Mooi assortiment.

Reactie Aniworld4u.com:

ieder bedrijf heeft het recht om de retour verzendkosten volledig bij de klant neer te leggen.
wij zijn een klein bedrijf en we kunnen het niet zomaar veroorloven. wel hebben we uit onze eigen zak de goede knuffel weer opgestuurd.

Ik heb er nu voor de tweede keer besteld en de service en schriftelijke communicatie is werkelijk verbluffend goed!

goede eerlijke communicatie

joyce

Ik vind het een super bedrijf ze hebben veel keuze en het is snel thuis bezorgd

Frans smit

Makkelijk bestellen, snel, goed, duidelijk en vriendelijk contact via email.
Belofte werd direct nagekomen (snel versturen ivm verjaardag) en kreeg snel een goed verpakte knuffel binnen. Makkelijk bestellen, snel, goed, duidelijk en vriendelijk contact via email.
Ik ga hier zeker weer bestellen!

Netheid, duidelijkheid, ze komen beloftes na en vooral goede producten.

Ruben luyten

Heel goede service
Alles goed afgewerkt optijd geleverdt

Levering en kwaliteit product

Leuke pokemonknuffels en snelle levering.

sneller geleverd dan op de site stond

W. Sipkes

Onlangs een Gengar (Pokémon) knuffel gekocht voor een verjaardag. Aangevraagd of de levering snel kon, binnen 3 werkdagen al binnen (had een dag eerder geweest kunnen zijn, maar post nl had een... Onlangs een Gengar (Pokémon) knuffel gekocht voor een verjaardag. Aangevraagd of de levering snel kon, binnen 3 werkdagen al binnen (had een dag eerder geweest kunnen zijn, maar post nl had een leverfout gemaakt met een dag vertraging als gevolg)
Verrassend genoeg ziet de knuffel er in het echt beter uit als op de foto, zeer netjes afgewerkt en goede kwaliteit.
Wel vond ik de prijs aan de hoge kant.

Snelle levering met goede tracking info.

Super vriendelijk en snelle levering

snelle reacties via mail en super snelle verzending

Snelle levering, goede service.

Snelle levering, groot assortiment

Fijne site, de knuffels kwamen zelf eerder aan dan verwacht! Het zou alleen wel handig zijn als je bij de knuffels op merk kon filteren maar verder was alles heel goed!

Bestellen was makkelijk en je werd goed op de hoogte gehouden van je pakketje