Dylan Deschepper

Altijd snel en qualiteit.

Lydia

Top, levering mocht iets sneller maar ging wel heel goed!

Product zelf was top en er waren nog 2 items beschikbaar, dan is het vaak zo dat de website niet up to date is en dat je betaald en daarna hoort dat het item toch is uitverkocht, met al het terug... Product zelf was top en er waren nog 2 items beschikbaar, dan is het vaak zo dat de website niet up to date is en dat je betaald en daarna hoort dat het item toch is uitverkocht, met al het terug geld krijgen gedoe van dien (heel slecht vind ik dat in de deze tijd), maar jullie bedrijf was top, het was meteen aangepast op de website dat het item nu was uitverkocht en wij krijgen gewoon onze twee bestelde items, echt heel fijn vond ik dat, zeker als je voor kinderen iets koopt en dan moet zeggen dat je eigenlijk nog niet zeker weet of iets komt omdat een bedrijf zijn zaakjes in dat opzicht niet op orde heeft, maar super dus vanuit jullie!!

Reactie Aniworld4u.com:

beste,
Allereerst bedankt voor de positieve feedback!
We hebben wel een toelichting wat en waarom betreft de verzending.
Uw bestelling was aangemaakt op een vrijdag 17 febrauri, op die...
beste,
Allereerst bedankt voor de positieve feedback!
We hebben wel een toelichting wat en waarom betreft de verzending.
Uw bestelling was aangemaakt op een vrijdag 17 febrauri, op die dag konden wij geen pakketten meer posten vanwege voorbereidingen van conventie waarbij we het hele weekend weg zijn.
De conventie was vermeld bij de winkelwagen.
Nou waren wij maandag verhinderd wegens het opruimen van de conventie dozen/chaos en konden we geen pakketten posten die dag. u was niet de enige.
Excuses voor het ongemak, we hopen dat u er begrip voor heeft.
met vriendelijke groeten,
Aniworld4u

Heel correcte en vlotte afhandeling

snel, groot aanbod

Prima ervaring. Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd.

Nus

Flaaffy knuffel besteld! Petekind zijn beste nieuwe vriend ?..
Top service.

Dank u

Snel reageren op gestelde vragen
Snelle levertijd

Snelle levering!

Tblaak

Ik heb hier een plush gekocht die aanvankelijk nog niet op de website stond, maar die ze binnen een paar uur nadat ik er naar vroeg er op hebben gezet. Na mijn aankoop werd up-to-date gehouden over... Ik heb hier een plush gekocht die aanvankelijk nog niet op de website stond, maar die ze binnen een paar uur nadat ik er naar vroeg er op hebben gezet. Na mijn aankoop werd up-to-date gehouden over de status van mijn bestelling wat zeer fijn was en tenslotte kwam de plush de volgende dag al aan.

Zeer goede klantenservice
Groot assortiment

Youri Borst

Heel goed ik heb al best veel pony knuffels besteld en het is heel goede kwaliteit en erg snel bezorgt en zoals ook op de website staat één van de weinige die My little pony knuffels verkoopt

snelle bezorging, goedden producten, mooie knuffels, coole kussens

Feng

Goede bedrijf vind ik . Dank je wel van alles

Alles ging goed

Leuk

leuk aanbod makkelijk en snel