Anand.nl

Jacqueline

Ik heb deze cursus als stagiaire nogmaals mogen ervaren. Anita legt duidelijk en geduldig de handelingen uit. Fijne groep, sfeer en locatie! Dank jullie wel

Bram Martens

Helder en duidelijke cursus met veel persoonlijke aandacht. Docent houdt goed rekening met iedereen, wat het heel prettig maakt.

Bob de Waard

Hele fijne cursusdag met docent Ans. Ze heeft weer een goede cursusdag neergezet.

Garry

Ik vond het een fijne cursus, met goede uitleg en fijne mensen

Maureen

Super leuk, intensief, leerzaam gezellig en mooi weekend gehad! Duidelijke lesstof, goede uitleg. Een aanrader!

Kawan

Vandaag een hele fijne stage gelopen bij de cursus ontspanningsmassage in Rotterdam van Anand. De cursus wordt duidelijk uitgelegd en in een fijne setting. Ik raad de cursus van harte aan.

Cristina

Ik heb genoten van de cursus. De verschillende technieken vond ik fijn samen met het yoga-moment. Het tempo was ook fijn en Anita's aandacht voor ons allemaal om stap voor stap de grepen te laten... Ik heb genoten van de cursus. De verschillende technieken vond ik fijn samen met het yoga-moment. Het tempo was ook fijn en Anita's aandacht voor ons allemaal om stap voor stap de grepen te laten zien en te adviseren over de beste positie. Vijf sterren voor mij; de locatie is Top!

Angie Treebusch

Heel duidelijk. Goed verspreid over twee dagen. Je leert goed een stevige, fijne stoelmassage te geven.

Lydia Tsjernetsava

Duidelijke uitleg, fijne groep mensen en docent.

Fleur

Heerlijke cursus! Goede balans tussen kennis en praktijk, lekker veel oefenen. Fijne uitleg en ruimte voor vragen. Ik sluit de cursus af met veel vertrouwen. Dank.