Anand.nl

Demi Waltman

De stage is een zeer goede aanvulling op de cursus. Je leert nu vanuit een andere invalshoek. Wat zeker de moeite is. Erg blij met Raymond, fijn persoon en goede leraar. Bedankt!

Elaine Beek

Ik vond het weer geweldig. Door de cursus als stagiair te doorlopen maakt het helemaal af. Je ervaart het op een andere manier. Ik kom graag nog eens terug voor een stage.

Chawee

Hele fijne en ontspannen cursus. Duidelijke uitleg van Raymond. Fijne en gezellige groep. Echt een aanrader.

Jannet van Dijk-Muller

Geweldige uitleg en zeer professionele video thuiscursus. Alle complimenten aan Raymond.

Monique

Ik heb ontzettend veel geleerd en de uitleg was zéér duidelijk. Ik kijk al uit naar het vervolg van de opleiding. Dankjewel. Het enige was dat ik het soms wat koud had.

Annemarie

Op een speelse, ontspannen manier heb ik kennisgemaakt met deze tweedaagse cursus. Ik ga het in de praktijk brengen en wellicht volgt er een andere cursus!

Angela Dollart

Zeker een aanrader, ben heel tevreden. Lieve, sympathieke man, met goeie energie. Heeft heel veel geduld en legt alles goed duidelijk uit.

Eva Staal

Het was fantastisch! Alle aspecten van massage komen aan bod. Dat wil zeggen meditatie, stukje yoga, gevoel. Heel veel dank. Had dit niet willen missen! Dank Raymond.

Veerle

Dit keer de ontspanningscursus gevolgd als stagiaire bij Anita. Ontzettend leerzaam om als model op de massagetafel te liggen en daarnaast met andere cursisten mee te masseren en te observeren hoe... Dit keer de ontspanningscursus gevolgd als stagiaire bij Anita. Ontzettend leerzaam om als model op de massagetafel te liggen en daarnaast met andere cursisten mee te masseren en te observeren hoe zij in de leer gaan. De uitleg is goed te volgen en de manier van werken van Anita is warm, hartelijk en voelt erg veilig. Aanrader!

Angelique Van den Boogaart

Heel relaxte sfeer, veel geleerd maar nog wel oefenen voor finishing touch.Anita is een Fijne docente , spreekt uit ervaring, let goed op. Kleine groep waardoor genoeg aandacht. Kleine yoga... Heel relaxte sfeer, veel geleerd maar nog wel oefenen voor finishing touch.Anita is een Fijne docente , spreekt uit ervaring, let goed op. Kleine groep waardoor genoeg aandacht. Kleine yoga meditatie was een fijn begin voor dag 2. Leuke groep en lieve stagiaires voor extra aandacht. Ene lunch had het compleet gemaakt.