Anand.nl

Marlies Boon

Door de ontspannen en liefdevolle sfeer tijdens deze cursus krijgt iedereen de ruimte om zichzelf te zijn en te ontwikkelen op zijn of haar tempo. Ik was tijdens deze cursus stagiaire en ik heb het... Door de ontspannen en liefdevolle sfeer tijdens deze cursus krijgt iedereen de ruimte om zichzelf te zijn en te ontwikkelen op zijn of haar tempo. Ik was tijdens deze cursus stagiaire en ik heb het als een leerzame en leuke dag ervaren.

Daniëlla Hengeveld

De cursus Ontspanningsmassage van Anand Opleidingen is een boeiende cursus. Er is veel tijd en ruimte voor uitleg en het bijsturen van de cursisten. Er heerste een prettige sfeer. Fijne docent!

Iwone Morawska

Ik heb op 3 en 17 februari 2024 de cursus Ontspanningsmassage van Anand Opleidingen gevolgd. Deze cursus werd gegeven door docente Ans Brom. Ik was super tevreden over de opleidingsdagen. Dank je wel.

Bertine

De opleiding Acupressuur van Anand Opleidingen biedt een mooi, gevarieerd opleidingsjaar. Met heel veel plezier heb ik de lessen en de stages gedaan. Raymond, bedankt voor het geven van deze... De opleiding Acupressuur van Anand Opleidingen biedt een mooi, gevarieerd opleidingsjaar. Met heel veel plezier heb ik de lessen en de stages gedaan. Raymond, bedankt voor het geven van deze opleiding!

Yoël de Windt

Zeer interessante cursus, dat is de Yoga Massage Cursus. Alles is duidelijk uitgelegd in een relaxte sfeer. De instructeur heeft veel kennis en ervaring en dat merk je ook aan hem.

P de Wilde

Ik zag hier best tegenop, omdat ik zelf niet zo lenig ben (hoe ga ik in al die poses zitten?), maar het viel reuze mee en ik vond mijn weg. Ook dit is weer een fijne massage, waarbij alles aan bod... Ik zag hier best tegenop, omdat ik zelf niet zo lenig ben (hoe ga ik in al die poses zitten?), maar het viel reuze mee en ik vond mijn weg. Ook dit is weer een fijne massage, waarbij alles aan bod komt en heerlijk gerekt en gestrekt wordt. Heel fijn gevoel voor alle probleemgebieden.

Lieke Vegter

De cursus Klassieke Massage van Anand Opleidingen is een intensieve en leerzame cursus, waarna je zelf aan de slag kan. Fijn kleinschalig en met humor gebracht en beide dagen zijn na elkaar, dat is... De cursus Klassieke Massage van Anand Opleidingen is een intensieve en leerzame cursus, waarna je zelf aan de slag kan. Fijn kleinschalig en met humor gebracht en beide dagen zijn na elkaar, dat is ook erg prettig.

Carmita Timmermans

De cursus was erg leerzaam en leuk. Voor mij zou het fijner zijn als we de twee dagen die nu behandeld zijn in bijvoorbeeld vier dagdelen zouden doen en eventueel extra oefenavonden via Anand (tegen... De cursus was erg leerzaam en leuk. Voor mij zou het fijner zijn als we de twee dagen die nu behandeld zijn in bijvoorbeeld vier dagdelen zouden doen en eventueel extra oefenavonden via Anand (tegen betaling) gegeven zouden worden. Exameneisen waren mij ook niet volledig duidelijk.

Nicoline

Als stagiaire heb je duidelijke instructies en een belangrijke rol. Het geeft een extra dimensie in de leercurve om massagetherapeut te worden. Heel erg fijn natuurlijk en heel erg bedankt voor alles!

Elaine Beek

Was weer een fijne dag met veel mooie mensen. Goed gegeven door Raymond. Heldere uitleg en mooie praktijk oefeningen gedaan. Mooie locatie. Goed bereikbaar. Genoeg parkeergelegenheid. Ik kan deze... Was weer een fijne dag met veel mooie mensen. Goed gegeven door Raymond. Heldere uitleg en mooie praktijk oefeningen gedaan. Mooie locatie. Goed bereikbaar. Genoeg parkeergelegenheid. Ik kan deze cursus iedereen aanraden.