Offerte
Communicatie

Jurian en Ingrid

Via via tip gekregen

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Heel goed, direct contact (meteen terugbellen na eerste mail), mee denken met wensen (microfoons etc), keuze van muziek en overige wensen.

Daan en Marleen van Leth

Wij wilden niet teveel geld kwijt zijn.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Er kon een hoop opsmuk (bijvoorbeeld extra lichten) af, waardoor wij een basis pakket konden boeken voor een zachte prijs.

Florian

Ervaring met bruiloften, goede recencies en voordelige prijs

Perfect, zeer tevreden

Emile de Raad

Professionele aanpak welke werd bevestigd op demo avond.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Goede duidelijke info en manier van werken. Bevestigd op demo avond.

Van der Valk Hotel Ridderkerk

Wij werken altijd met Ambitious samen

Vetrouwen

Roxanne

De demo avond was erg handig zo kregen we een idee wat ze te bieden hadden. Tijdens de demo avond kon je een dj winnen voor je bruiloft en die hadden we gewonnen!

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Er wordt erg goed geluisterd naar je wensen en ze denken goed mee.
We hebben echt een fantastische avond gehad de muziek was precies wat we wilden en de sfeer was top.
Ook onze gasten...
Er wordt erg goed geluisterd naar je wensen en ze denken goed mee.
Ook onze gasten waren erg onder de indruk van het feest en we kregen veel complimenten over de dj.

Dennis en Joost Oudbier

De demo avond die Ambitious geeft sprak ons erg aan. Tijdens deze avond kun je direct kennismaken met de DJ's en de mogelijkheden die Ambitious je kan bieden. We hebben aangegeven dat we een... De demo avond die Ambitious geeft sprak ons erg aan. Tijdens deze avond kun je direct kennismaken met de DJ's en de mogelijkheden die Ambitious je kan bieden. We hebben aangegeven dat we een spetterende avond willen hebben waarbij iedereen op de dansvloer staat.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Na onze openingsdans heeft DJ Johan Post direct de goede muziek weten te draaien, waardoor iedereen op de dansvloer kwam en er niet meer van af is geweest. Er was een goede variatie aan muziek. Mede... Na onze openingsdans heeft DJ Johan Post direct de goede muziek weten te draaien, waardoor iedereen op de dansvloer kwam en er niet meer van af is geweest. Er was een goede variatie aan muziek. Mede dankzij DJ Johan Post is het de avond van ons leven geworden. We hebben heel veel complimenten gehad over DJ Johan Post! Wij zijn erg blij met de keuze die wij hebben gemaakt voor Ambitious. Onze verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt!

Via de Brasserij te Delft zijn wij bij jullie terechtgekomen.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Door de demoavond waar wij bij jullie zijn geweest.

Jaap de Graaf

Aanbeveling Perfect Wedding/ recensies; We konden zelf de DJ booth samenstellen - er was veel keus.

DJ voor feest

prima gedaan!