Offerte
Presentatie dj en/of artiesten
Professionaliteit dj en/of artiesten
Communicatie

Ralph en eric

Erg fijne soepele meedenkende professionele ervaring

Dawn

Vanaf begin af aan was alles duidelijk. Fijne mailwisseling en het werken met de vragenlijst vonden wij heel erg handig. Heel erg tevreden hoe alles gegaan is. Omdat wij trouwden op een maandag,... Vanaf begin af aan was alles duidelijk. Fijne mailwisseling en het werken met de vragenlijst vonden wij heel erg handig. Heel erg tevreden hoe alles gegaan is. Omdat wij trouwden op een maandag, waren er op het einde een stuk minder gasten aanwezig dan bij aanvang van het feest..., maar het enthousiasme van Johan bleef en we hebben een topfeestje gehad :)

Zeer goed en transparant geregeld allemaal.

Hockey vereniging Reeuwijk

Goeie en heldere communicatie en prettig samen werken

Goede snelle communicatie houdt zich aan afspraken en niet al te duur.

Nino Grobben HVC

Prettig en krijgt waar je voor betaald

Professioneel, zeer vlotte en prettige communicatie, enthousiasme & persoonlijk.

Jora Willemsen-Broerse

We hebben fijn en persoonlijk contact gehad met Ambitious. Ze hebben goed geluisterd naar onze muziekvoorkeur en wensen, die we lastig vonden om te omschrijven, maar Johan wist precies wat we... We hebben fijn en persoonlijk contact gehad met Ambitious. Ze hebben goed geluisterd naar onze muziekvoorkeur en wensen, die we lastig vonden om te omschrijven, maar Johan wist precies wat we bedoelden. Op de avond zelf hebben we heerlijk gedanst op onze bruiloft.

Roy van Voorst

Top! Zeer correct in offreren en bevestigen. DJ Marcel belde ruim van tevoren om zaken door te nemen.