Offerte
Presentatie dj en/of artiesten
Professionaliteit dj en/of artiesten
Communicatie

Bruidmedia

Wij werken al een aantal jaren uitstekend samen met Ambitious voor muzikale ondersteuning bij onze events.

Marjolijn van Laar - Nijweide

Zeer goed, informeel, goede communicatie! Erg fijn om mee samen te werken! Komen afspraken na! Demo avond vonden wij top! Super bedrijf!

Ik ben zeer tevreden over ze. Ik kreeg iedere keer snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. De service is prima.

Angela Soest

Super! Van begin tot eind was alles perfect verzorgd. De demo avond had ons al over de streep getrokken en de communicatie was heel professioneel.

Rachel Stukart-Ringeling

Toen wij op de demo-avond waren geweest, waren wij eigenlijk direct enthousiast over Ambitious. Ze hadden goede dj's, mooie lichtshows, een videogastenboek die wij ook graag wilden. Dus hier gingen... Toen wij op de demo-avond waren geweest, waren wij eigenlijk direct enthousiast over Ambitious. Ze hadden goede dj's, mooie lichtshows, een videogastenboek die wij ook graag wilden. Dus hier gingen we voor! De communicatie was top. Binnen een paar dagen hadden we reactie op de mail. En een dag voor de bruiloft werden we nog gebeld door de DJ om alles door te nemen. Op de avond zelf was alles top!! Alles stond op tijd klaar, de DJ draaide heel goed en keek goed naar de mensen. Wij hebben een super feest gehad!

Kim van Kuilenburg

Goede communicatie. Er word direct of heel snel antwoord gegeven op je vragen. Fijn dat de dj zelf nog even belt voor het feest. Geeft een gerust gevoel

Zeer positieve duidelijke en snelle communicatie, helder contract, flexibiliteit bij aanpassingen, fijne digitale toepassingen in de afstemming . Telefonische beschikbaarheid.

Bruidspaar Hagen

We willen jullie nog even hartelijk bedanken voor een prettig contact vooraf en vooral voor een knalfeest! DJ Marcel heeft goed geluisterd naar onze wensen en dit in de muziek vertaald. Hij speelde... We willen jullie nog even hartelijk bedanken voor een prettig contact vooraf en vooral voor een knalfeest! DJ Marcel heeft goed geluisterd naar onze wensen en dit in de muziek vertaald. Hij speelde super in op het publiek en wist iedereen aan het dansen te krijgen! Vanuit onze gasten horen wij ook veel positieve verhalen over de afwisselende muziek en de samenwerking van de DJ met de ceremoniemeesters en gasten

Hans van Haastert

Goed geholpen, goed meegedacht en veel keuze in apparatuur en toebehoren