Offerte
Advies
Presentatie dj en/of artiesten
Professionaliteit dj en/of artiesten
Communicatie

Optie om een saxofonist toe te voegen aan het arrangement.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Fijne communicatie, vragenlijst over muziek voor de avond.

Marjolein Guldemeester

Professionele maar gezellige uitstraling. Na de demoavond wisten we het zeker.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Precies zoals we dachten.. goed uitziend dj meubel, goede muziek, goede verlichting.

Lidia de Vries-Broere

Ervaring van een feestje van familie en de prijs

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Geweldig! Het was echt een feestje. De dansvloer is niet leeg geweest. Iedereen vond het top.

Mogelijkheden in combinatie voor de prijs

- Proef avond
- mogelijkheden die werden geboden
- snelle communicatie

Jeroen de Soeten

Wij hadden vrij snel het idee dat de combinatie van een DJ met een saxofonist ideaal was voor ons huwelijksfeest. Naar aanleiding van een demoavond waren we er eigenlijk direct van overtuigd dat... Wij hadden vrij snel het idee dat de combinatie van een DJ met een saxofonist ideaal was voor ons huwelijksfeest. Naar aanleiding van een demoavond waren we er eigenlijk direct van overtuigd dat Johan en Boris de juiste mannen waren dit feest - de energie spatte ervan af en ze zijn super muzikaal, gedreven en bovendien ervaren.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Johan en Boris hebben de tijd genomen om ons te leren kennen zodat ze precies wisten hoe wij ons huwelijksfeest voor ons zagen. Eén van onze grootste wensen was dat het een knalfeest zou worden en... Johan en Boris hebben de tijd genomen om ons te leren kennen zodat ze precies wisten hoe wij ons huwelijksfeest voor ons zagen. Eén van onze grootste wensen was dat het een knalfeest zou worden en dát was het zeker!

Wij merkten tijdens de voorbereidingen binnen no-time dat Ambitious vakwerk levert en daardoor zijn wij met blind vertrouwen afgegaan op de tips van Ambitious. Dat heeft absoluut bijgedragen aan het succes van de avond. Zonder enige twijfel zouden wij opnieuw voor Ambitious kiezen.

Overigens was ook de samenwerking met Ambitious erg prettig. Dit hebben niet alleen wij zo ervaren, maar ook alle andere partijen die betrokken waren bij de organisatie van ons huwelijk. Kortom, absoluut een aanrader!!

Michel Vogel

Duidelijke website en goede reviews.

Geheel volgens verwachting.

Martijn Homan

De goede recensies en de gunstige prijs welke binnen ons budget paste. Daarnaast gaf Johan een totaalpakket, verzorgde alles en had een professionele uitstraling.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

We hebben Johan ervaren als een ontspannen DJ, die rustig meedenkt. Zich niet gek laat maken en open staat voor aanwijzingen en wensen. Door ontspannen mee te denken zowel voor ons feest als tijdens... We hebben Johan ervaren als een ontspannen DJ, die rustig meedenkt. Zich niet gek laat maken en open staat voor aanwijzingen en wensen. Door ontspannen mee te denken zowel voor ons feest als tijdens ons feest heeft hij er een top avond voor ons van gemaakt!

Wij waren al geinteresseerd nadat we wat over jullie hadden gelezen, maar de demo-avond gaf de doorslag.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

We vonden het fijn zelf een pakket te kunnen kiezen, kleuren, verlichting, stijl. En daarnaast de garantie dat er altijd een DJ is, mocht er een andere uitvallen.

Aangeraden door de Brasserij

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

prettige samenwerking en persoonlijke benadering

De leuke demo-avond, heldere boodschap en ook de prijs.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Demo-avond, meedenken over benodigdheden, beantwoorden van vragen