Offerte
Advies
Presentatie dj en/of artiesten
Professionaliteit dj en/of artiesten
Communicatie

Verschillende pakketten tegen redelijke prijs, demonstratie-avond

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Goed ingespeeld op persoonlijke wensen

Tom en Ria Sluijs

Goede recensies / altijd iemand beschikbaar

snelle reactie op mail
duidelijkheid

Rudy en Nienke Wilhelm

Voor ons jubileum feest hadden we een locatie afgehuurd en daar wilde wij graag goeie muziek en niet het gedoe van het zelf in de gaten moeten houden van een playlist en het afstemmen op de sfeer... Voor ons jubileum feest hadden we een locatie afgehuurd en daar wilde wij graag goeie muziek en niet het gedoe van het zelf in de gaten moeten houden van een playlist en het afstemmen op de sfeer enz enz. Vanuit de locatie (de Raedtskelder in Dordt) opperde ze Ambitious, en omdat wij verder geen ervaring hebben met het regelen van een DJ zijn we van hun goede ervaringen uitgegaan.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

De reden waarom de Raedtskelder jullie adviseerde werd snel duidelijk; mooie booth, goed geluid, lichtshow erbij, nette DJ die zich zelfs aan de dresscode heeft gehouden, heerlijke mix-set, de sfeer... De reden waarom de Raedtskelder jullie adviseerde werd snel duidelijk; mooie booth, goed geluid, lichtshow erbij, nette DJ die zich zelfs aan de dresscode heeft gehouden, heerlijke mix-set, de sfeer werd langzaam opgebouwd en eindigde in een heerlijk dans feestje. Het is een enorm geslaagde avond geworden waar we een boel toffe herinneringen aan over hebben gehouden. We krijgen nog steeds complimenten binnen. De sfeer zat er goed in :-) Een dikke aanrader voor ons volgende feestje! (nog even verzinnen voor welke gelegenheid hahaha)

Goede DJ & Saxofonist, vooral de verlichte saxofoon was een extra pluspunt en maakte het nog meer bijzonder.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Helder weergegeven wat het optreden inhoud en wat er precies bij nodig is.

Monique van der ven

De eerdere ervaring van ambition bij een bruiloft

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Men was zeer tevreden met Ambition

Niels

Aangeraden door trouwlocatie

goed communicatie

- Ervaring met het draaien in het Stadhuys in Gouda
- Contacten vooraf gaven goede indruk

- Goed!

Dat we reeds een inkijkje hebben gehad op de demonstratie avond

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Alles was mogelijk. Klant bepaalt hoe er invulling aan gegeven wordt.

Via internet had ik de band High5 gevonden op de site van Bram (AMS). De afhandeling is door Ambitious verricht.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Eenmaal in contact met Ambitious heeft Johan de kijkrepetitie geregeld, de dj geregeld, de digitale intake en de financiele afhandeling.

Theo Brekelmans

De professionele website n de prijsstelling.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Volledig, speelde goed in op de verschillende leeftijdsgroepen,