Liesbeth

Heel aangenaam personeel met kennis van zaken !

Bedankt Liesbeth, fijne feedback voor ons team! Groetjes

De Mey Annik

Het was een leuke ervaring,vriendelijk ontvangen en goed geinformeerd,binnenkort zien jullie me terug voor de volgende aankoop

Reactie Ambertree:

Dankjewel Annik, dat doet ons veel plezier. Tot de volgende keer!

Magali Debroux

Top!!

Reactie Ambertree:

Wauw, bedankt voor deze mooie score Magali, we gaan ervan blozen :)

Jef Broeckhoven

Zeer goed

Reactie Ambertree:

Bedankt Jef, fijn dat je dit zo ervaren hebt!

Simon Pauwels

Top, zeer behulpzame verkoopsters en goed advies.

Reactie Ambertree:

Ons advies is onze belangrijkste troef, dus dat is heel leuk om te lezen. Bedankt!

Lana Van Vaerenbergh

Zeer aangenaam. Heel vriendelijke mensen en via alle wegen makkelijke en duidelijke communicatie.

Reactie Ambertree:

Dankjewel Lana, we hebben hard gewerkt om onze communicatie te stroomlijnen via de verschillende kanalen dus leuk dat je dit zo ervaren hebt.

Alexander

Uitstekende service!

Reactie Ambertree:

Leuk om te lezen, bedankt Alexander!

ann fonteyne

Uitstekend

Super, bedankt Ann!

Vally Van tricht

Als klant weet ik graag wanneer iets geleverd wordt. Ik vind het niet leuk om zelf achter de levering aan te gaan. Is er vertraging, gelieve dit dan te melden alvorens over de afgesproken... Als klant weet ik graag wanneer iets geleverd wordt. Ik vind het niet leuk om zelf achter de levering aan te gaan. Is er vertraging, gelieve dit dan te melden alvorens over de afgesproken levertijd te gaan. Mijn betaling via de webshop is immers al lang in orde, dan weet ik graag hoe lang ik op mijn geliefkoosd item moet wachten. Geen info levert frustratie op.

Reactie Ambertree:

Beste Vally, bedankt voor je feedback. Je hebt helemaal gelijk dat je heldere communicatie verwacht betreffende de levertermijn. We doen ons uiterste best om dit beter te stroomlijnen en we hebben... Beste Vally, bedankt voor je feedback. Je hebt helemaal gelijk dat je heldere communicatie verwacht betreffende de levertermijn. We doen ons uiterste best om dit beter te stroomlijnen en we hebben dan ook een extra fulltime collega aangeworven die voortdurend in contact staat met de leveranciers om dit proactief op te volgen.
Helaas kunnen onze leveranciers tijdens deze pandemie zelf niet altijd duidelijke termijnen garanderen door verstoringen in de logistieke processen.
Hopelijk is er snel terug beterschap, zodat de toeleveringen weer als normaal verlopen en we over de juiste informatie beschikken om onze klanten op de hoogte te houden!
We hopen jou nog vaak te mogen verwelkomen en wensen je alvast veel plezier met je aankoop.
Groetjes,
team Ambertree

Eva Vyncke

Enorm goed en duidelijk geholpen geweest door Arne! Echt een aanrader! Super benieuwd naar onze nieuwe zetel.

Reactie Ambertree:

Super leuk om te lezen, bedankt Eva!