Wim

Tot nu toe niet goed. Ik krijg een evaluatieformulier en mijn goederen zijn nog niet geleverd.

Reactie Ambertree:

Dag Wim, jouw tafel werd vorig week besteld en heeft een levertijd van 4 tot 5 weken - zoals aangegeven op onze website - dus het klopt dat deze nog niet geleverd is. We wilden graag je mening over... Dag Wim, jouw tafel werd vorig week besteld en heeft een levertijd van 4 tot 5 weken - zoals aangegeven op onze website - dus het klopt dat deze nog niet geleverd is. We wilden graag je mening over de aankoopervaring, maar we begrijpen dat je het nog te vroeg vindt om dit volledig te kunnen beoordelen. Hopelijk houd je er een positieve ervaring aan over eenmaal de tafel bij jou thuis geleverd is. Groetjes, team Ambertree

Vandenbroek

Erg behulpzaam met onze keuze

Super, bedankt Johan!

Anne Drake

Heel vriendelijk ontvangen en deskundig advies gekregen van Robin.

Reactie Ambertree:

Dat zal Robin graag horen :) Bedankt Anne!

Van den Brande An

Leuke kennismaking met de winkel, ongedwongen sfeer

Reactie Ambertree:

Fijn dat je de sfeer in onze winkel kon waarderen, dankjewel An!

robby de vos

Zeer vriendelijk en correct en aangenaam ,zeker nog terug gaan

Reactie Ambertree:

Fantastisch om te lezen, bedankt Robby!

Dries Mahieu

Top service!

Reactie Ambertree:

Super dat je dit zo ervaren heb, bedankt Dries!

Top. Arne was enthousiast, stemde zijn aanbod af op wat we vroeger. Winkel is goed ingericht en het 'boekje' waarop de lengtes van de zetels kunnen worden getoond met magneten vonden zeer handig.

Reactie Ambertree:

Hartelijk bedankt voor de mooie recensie, dat doet plezier! Groetjes, team Ambertree

Bianca

Zeer aangenaam, behulpzaam en toegankelijk, met ruimte om zelfstandig rond te kijken en bedenkingen te maken.

Heel leuke commentaar om te lezen! Bedankt, Bianca

Fiona

A beautiful Shop with great service.

Reactie Ambertree:

Thank you so much for your kind words. Appreciated!

Greetje Cooreman

Zeer goed

Reactie Ambertree:

Super Greetje, bedankt voor je positieve recensie!