Vally Van tricht

Als klant weet ik graag wanneer iets geleverd wordt. Ik vind het niet leuk om zelf achter de levering aan te gaan. Is er vertraging, gelieve dit dan te melden alvorens over de afgesproken levertijd te gaan. Mijn betaling via de webshop is immers al lang in orde, dan weet ik graag hoe lang ik op mijn geliefkoosd item moet wachten. Geen info levert frustratie op.

Reactie Ambertree:

Beste Vally, bedankt voor je feedback. Je hebt helemaal gelijk dat je heldere communicatie verwacht betreffende de levertermijn. We doen ons uiterste best om dit beter te stroomlijnen en we hebben dan ook een extra fulltime collega aangeworven die voortdurend in contact staat met de leveranciers om dit proactief op te volgen.
Helaas kunnen onze leveranciers tijdens deze pandemie zelf niet altijd duidelijke termijnen garanderen door verstoringen in de logistieke processen.
Hopelijk is er snel terug beterschap, zodat de toeleveringen weer als normaal verlopen en we over de juiste informatie beschikken om onze klanten op de hoogte te houden!
We hopen jou nog vaak te mogen verwelkomen en wensen je alvast veel plezier met je aankoop.
Groetjes,
team Ambertree

Score voor Ambertree: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee