peggy

Half november een krukje besteld, tot op heden nog niks geleverd. Na mail, ging het de tweede week van januari geleverd worden, niks.

Reactie Ambertree:

Dag Peggy, onze excuses voor de vertraging. De leverancier kampt helaas met een productieachterstand vanwege covid, waardoor de levertijd langer is dan gewoonlijk. Intussen heb je je krukje goed... Dag Peggy, onze excuses voor de vertraging. De leverancier kampt helaas met een productieachterstand vanwege covid, waardoor de levertijd langer is dan gewoonlijk. Intussen heb je je krukje goed ontvangen, we hopen dat je er veel plezier aan beleeft! Groetjes, team Ambertree

De Koning

Topservice en super aangename werknemers. Wat een huiselijke sfeer in deze prachtige winkel.

Reactie Ambertree:

Dankjewel voor je review, fijn om te lezen!

Vero

Zeer goed ontvangst! Wij werden enorm goed bijgestaan in de grote keuze van meubels en stoffen! Een aanrader!

Reactie Ambertree:

Wauw, bedankt voor de lieve woorden Veronique. Doet ons erg veel plezier!

Leen

Correct en goed verlopen

Reactie Ambertree:

Bedankt voor de fijne reactie Leen, doet ons altijd plezier!

Mason Jar Belgie

Niet volgens afspraak verlopen - niet vriendelijk

Reactie Ambertree:

Beste Greetje, jammer dat je geen goede ervaring had in onze winkel. Wij kunnen helaas geen cash terugbetaling doen wanneer je bestelling met ecocheques betaald werd, enkel in tegoedbon. Dit werd... Beste Greetje, jammer dat je geen goede ervaring had in onze winkel. Wij kunnen helaas geen cash terugbetaling doen wanneer je bestelling met ecocheques betaald werd, enkel in tegoedbon. Dit werd inderdaad foutief gecommuniceerd door een van onze medewerkers, waarvoor onze excuses.

Marc

Fijne webshop. Bezoek gebracht aan de winkel te Hoboken. Hartelijk ontvangen en goed advies gekregen. Twee artikelen aangekocht die mooi in onze woning staan. We mochten zelfs eerst thuis... Fijne webshop. Bezoek gebracht aan de winkel te Hoboken. Hartelijk ontvangen en goed advies gekregen. Twee artikelen aangekocht die mooi in onze woning staan. We mochten zelfs eerst thuis uitproberen. Goede service!

Reactie Ambertree:

Leuk om te lezen dat je een goede ervaring had. Bedankt Marc!

Aerts

Klantvriendelijk en zoeken naar oplossingen bij geschil

Reactie Ambertree:

Hartelijk bedankt voor de fijne beoordeling!

Menno

Niet geheel volgens afspraak verlopen

Esther Jouquet

Heel goed, wij zijn goed geholpen in de winkel en ook nadien telefonisch

Top, dankjewel Esther!

lescornez

Zeer tevreden

Reactie Ambertree:

Super dat je tevreden was, daar doen we het voor ;)