Gert Van den Bosch

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.

Jds

Super, fijne persoonlijke begeleiding in keuze aankoop en hele mooie winkel

Reactie Ambertree:

Heel fijn om te lezen, dankjewel!

De Belder Dany

Voor de verandering eens geen review over uw winkel maar over uw rijgedrag. Ik richt me dan in het bijzonder tot de vrouw die vanmorgen over de Houtlaan racete in de Range Rover met nummerplaat... Voor de verandering eens geen review over uw winkel maar over uw rijgedrag. Ik richt me dan in het bijzonder tot de vrouw die vanmorgen over de Houtlaan racete in de Range Rover met nummerplaat 1-FVM-606, mij daarbij van de baan reed en ook daarna lak had aan alle verkeersregels. Het webadres van uw winkel op de achterzijde van uw auto vermelden kan dan misschien fiscaal interessant zijn maar brengt ook een zekere verantwoordelijkheid mee. Uw rijgedrag straalt namelijk in zekere mate af op uw winkel en dit is in uw geval uitermate negatief. Ik hoop dat U tot bezinning komt voor er slachtoffers vallen.

Reactie Ambertree:

Beste Dany, onze excuses indien u dit zo ervaren heeft. Dit is zeker niet onze gewoonte, aangezien we verkeersveiligheid hoog in het vaandel dragen. We nemen er nota van en zullen dit met het team... Beste Dany, onze excuses indien u dit zo ervaren heeft. Dit is zeker niet onze gewoonte, aangezien we verkeersveiligheid hoog in het vaandel dragen. We nemen er nota van en zullen dit met het team bespreken. Groetjes, Ambertree

Ghislaine

Super content ! Nog steeds gelukkig met ons nieuw interieur.

Dankjewel Ghislaine, leuk om te lezen! Groetjes

Katrien Van Oerle

Mooi assortiment en super service

G Coenegrachts

Alles top ! Vanaf het bezoek aan de winkel tot aan de levering van de bestelling. Extra duimpje voor de chauffeur/leverancier die dit alleen doet en ondanks de gietende regen en de vele kilometers... Alles top ! Vanaf het bezoek aan de winkel tot aan de levering van de bestelling. Extra duimpje voor de chauffeur/leverancier die dit alleen doet en ondanks de gietende regen en de vele kilometers afgelegd, toch nog vriendelijk en goed gezind was toegekomen ! :)

Reactie Ambertree:

Wauw, dankjewel, leuk om te lezen en we zullen het zeker doorgeven aan onze chauffeur :) Groetjes

Van den Bosch Gert

Top

Reactie Ambertree:

Dankjewel voor deze mooie beoordeling Gert, zijn we heel gelukkig mee!

Ena

Top

Reactie Ambertree:

Bedankt voor je review, doet ons plezier :)

Katia

Vriendelijk, correct, fijne ervaring

Reactie Ambertree:

Dankjewel Katia, fijn om te lezen!