Elze

Een fijne reisorganisatie waarin er aandacht is voor elkaar.

Beschrijf je reiservaring

Noord-Macedonië is een prachtig land, en we hadden een heel fijne groep om ervan te genieten.

Een actieve reis met veel afwisseling en een fijne groep.

Beschrijf je reiservaring

Het was een fijne reis. De groep was erg leuk en het was fijn om met elkaar een nieuw land te ontdekken.

Peter Boot

Klantvriendelijke organisatie en de reis was goed geregeld.

Beschrijf je reiservaring

De reis heen en terug was prima geregeld. Ook de huurauto's. We waren met een kleine maar fijne groep. Veel gezien en gedaan.

Henriëtte Leurdijk

Goed georganiseerde reizen, in kleine groepen met een christelijke identiteit.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een hele leuke reis gehad. Noord-Macedonië is een prachtig land. De groep was heel fijn en een prettige reisleider. De eerste twee accommodaties waren wat minder, maar de rondreis en de... Ik heb een hele leuke reis gehad. Noord-Macedonië is een prachtig land. De groep was heel fijn en een prettige reisleider. De eerste twee accommodaties waren wat minder, maar de rondreis en de verschillende plekken waren super!

Theodoor Hogendoorn

Een no-nonsense, positief christelijke reisorganisator voor jongeren

Beschrijf je reiservaring

Mooie reis met een fijne groep in een prachtige omgeving. Ik heb genoten!

Christa Fledderman

Betaalbare christelijke groepsreizen

Beschrijf je reiservaring

USA reis West Amerika, een mooi avontuur met mooie landschappen. Iedere dag weer anders

Anniek Ebbers

Een leuke, ontspannen reisorganisatie waarin veel mogelijk is

Beschrijf je reiservaring

Ik heb de reis als heel positief en leuk ervaren. Veel leuke activiteiten gedaan en leuke mensen ontmoet!

Rianne Gelderblom

Een prettige kleinschalige christelijke organisatie voor wie houd van avontuur

Beschrijf je reiservaring

Mooie reis. Veel kunnen zien en de reisleider heeft echt gezorgd dat we konden genieten. Veel gereden met de auto maar daardoor ook een enorme diversiteit aan landschappen gezien.

Jeanine Veldhuis

Prima reisorganisatie

Beschrijf je reiservaring

Zwitserland was echt geweldig. Mooie natuur, leuke groep, goede reisleider, goed aantal dagen (12).

Monica

Een mooie en gezellige reis met een relatief kleine groep waarmee je mooie wandelingen maakt.

Beschrijf je reiservaring

Prachtige wandelingen gemaakt, genoten van de gezelligheid en het mooie Zwitserland.