Ans Heger

Goed georganiseerd..!

Beschrijf je reiservaring

Prima, goede ontvangst op locatie, zorg voor elkaar, prima zorg voor activiteiten..!

Pieter Maan

Gezellig, maar soms een wat rommelige uitvoering van activiteiten.

Beschrijf je reiservaring

Vijf dagen aan de Zeeuwse kust met Oud en Nieuw. Prima reisbegeleiding, veel natuur en cultuur.

Alies Zandbergen

Een organisatie die actieve groepsreizen aanbiedt, in informele sfeer voor kleine groepen, en met een christelijke signatuur.

Beschrijf je reiservaring

De reis was erg geslaagd, vanwege het mooie onderkomen, het feit dat er (heerlijk) gekookt werd en de ontzettend prettige reisleider. Ik kende Zeeland niet en heb in deze korte tijd toch een... De reis was erg geslaagd, vanwege het mooie onderkomen, het feit dat er (heerlijk) gekookt werd en de ontzettend prettige reisleider. Ik kende Zeeland niet en heb in deze korte tijd toch een volledige indruk van Walcheren gekregen, met oa Veere en Middelburg, waarover de reisleider heel veel wist te verteleln.

Johan Janssen e/v Hidding

Een christelijke reisorganisatie met oog voor diversiteit naar inhoud en religie.

Beschrijf je reiservaring

Een prachtig gevarieerde rondreis door natuur en cultuur.

Dianne Kleinjan

Leuke christelijke reisorganisatie.

Ja geweldig!

Marjanne

Een organisatie waarbij je met een relatief kleine groep samen bepaald hoe de vakantie gevierd wordt.

Beschrijf je reiservaring

Een reis naar een mooi en voor mij onbekend gebied met veel verschillende activiteiten.

Lydia Wittocx

Een fijne groepsreis, ideaal ook om alleen te gaan en zo veel nieuwe christen te leren kennen en te genieten van een weekje vakantie.

Beschrijf je reiservaring

fijne reis, afwisseling tussen actief en rustig en een avondsluitingen zijn echt een meerwaarde.

Reisorganisatie waarbij je samen met medereisgenoten vooraf aan de start en tijdens de reis flexibel bent in de activiteiten die je doet. Kan met een deel van de groep of de hele groep. Niet met... Reisorganisatie waarbij je samen met medereisgenoten vooraf aan de start en tijdens de reis flexibel bent in de activiteiten die je doet. Kan met een deel van de groep of de hele groep. Niet met een grote bus op reis, maar huurauto's. Voor beleving van de cultuur van het land geef ik zelf de voorkeur aan lekker uit eten. Dat kan bij een reis met Amarant wel anders uitpakken, omdat er ook regelmatig gekozen wordt voor zelf koken.

Beschrijf je reiservaring

Mooie wandelingen, bezoeken van een dorp/stadje, strand en zee en een accommodatie met zwembad.

Sigrid van Eersel

Christelijke avontuurlijke reisorganisatie in kleine groep

Beschrijf je reiservaring

Toffe locatie, toffe groep, vriendelijke reisleidster maar ze kon moeilijk de leiding nemen en was nogal onzeker in de groep

Miranda

Op dit moment helaas als een teleurstelling

Beschrijf je reiservaring

Ik ben nog vermoeider thuisgekomen dan dat ik wegging. Gelukkig wel fijne reisgenoten, maar door slechte reisleider veel spanning en onrust in de groep.