Janita van Cappellen

Super toffe vakantie met een kleine groep!

Geweldig!

Peter Voskuilen

Een christelijke organisatie waar voldoende uitdaging mogelijk is binnen de aangeboden reizen

Beschrijf je reiservaring

Een dure reis waarbij je voor uitdagende activiteiten zelf geld moest bijleggen. Gebruikte tenten waarin we sliepen voldeed niet aan verwachtingen; onhandig laag en klein.
Natuur was geweldig....
Natuur was geweldig. Kijk er zeer tevreden op terug.

Evelien Roozemond

Laagdrempelig en alles voor een onvergetelijke reis.

Beschrijf je reiservaring

Het was 12 dagen genieten van een nieuw en onbekend land. We hebben per dag veel activiteiten ondernomen ondanks de hoge temperaturen. Waardoor we erg veel hebben gezien en ervaren. Fijne sfeer in... Het was 12 dagen genieten van een nieuw en onbekend land. We hebben per dag veel activiteiten ondernomen ondanks de hoge temperaturen. Waardoor we erg veel hebben gezien en ervaren. Fijne sfeer in de groep, waardevolle gesprekken. Voor mij was het prettig dat het een kleine groep was. Kortom, het was in 1 woord; geweldig!

Sonja

Sportieve, christelijke en gezellige reizen.

Beschrijf je reiservaring

Het was een mooie reis, veel gezien en gedaan.

Hans Bossenbroek

Beschrijf je reiservaring

Albanië is een erg mooi land met een mooie natuur en cultuur. Bovendien was een het een gezellige positieve reisgroep met een open sfeer. Veel leuke dingen gedaan met met leuke mensen.

Emma

Avontuurlijke reizen in kleine groepen

Beschrijf je reiservaring

Hele fijne vakantie gehad! Genoten van de natuur, de actieve uitjes, de rust en de groep leuke mensen. Genoeg ruimte voor eigen wensen.

Marianne

Fijne christelijke reisorganisatie met kleine groepen en ruime keuze van actieve reizen.

Beschrijf je reiservaring

Geweldige vakantie gehad. Madeira is een prachtig eiland. Veel gezien en gewandeld.

Dorien J

Avontuurlijk reizen in gezelschap met andere Christenen

Beschrijf je reiservaring

Goed verlopen reis met veel verschillende activiteiten en mogelijkheden. Veel vrijheid om ook zelf dingen te ondernemen of rust te nemen. Flexibiliteit. Genoten van allerlei dingen. Echt vakantie... Goed verlopen reis met veel verschillende activiteiten en mogelijkheden. Veel vrijheid om ook zelf dingen te ondernemen of rust te nemen. Flexibiliteit. Genoten van allerlei dingen. Echt vakantie gehad. Sinds 15 jaar een groepsreis gedaan. Was wennen soms maar het sociale gedeelte was erg goed. Iedereen ging goed met elkaar om.

Gerdien Schra

Tof!

Beschrijf je reiservaring

Fijne, afwisselende vakantie gehad met een hele fijne reisleidster!

Gerbine van Asperen

Gezellig en actief

Beschrijf je reiservaring

Er was elke dag overleg over wat we konden ondernemen.