Elze

Gezellige reis met leeftijdsgenoten naar een mooie bestemming.

Beschrijf je reiservaring

Een reis met een mooie eindbestemming; Madeira. De heenreis was verre van ideaal. Op het eiland zelf veel gezien en gewandeld.

Corline

Leuk met een goede balans tussen actief bezig zijn en ontspanning, maar waarbij comfort en luxe zeker niet op de eerste plaats staan.

Beschrijf je reiservaring

Het was een leuke ervaring om met elkaar het eiland te ontdekken!

W

Beleef samen met leeftijdsgenoten een geweldige vakantie

Beschrijf je reiservaring

Het was een geweldige reis. We hebben veel gezien en gedaan en de locatie zelf was ook top!

Chris Jansen

Een aanrader, mooie reis met een goede boodschap

Beschrijf je reiservaring

Hele leuke en mooie onvergetelijke reis.

Peter Wagenaar

Leuke christelijke reisorganisatie waar je samen met leeftijdsgenoten een prachtige vakantie kunt beleven!

Beschrijf je reiservaring

Prachtige reis naar Madeira gehad afgelopen week! Mooi weer gehad en prima accomodatie, leuke groeps genoten, goede reisleiders en leuke activiteiten. Domper was wel de stressvolle heenreis. Eerst... Prachtige reis naar Madeira gehad afgelopen week! Mooi weer gehad en prima accomodatie, leuke groeps genoten, goede reisleiders en leuke activiteiten. Domper was wel de stressvolle heenreis. Eerst de 2 kamp leden die we achter moesten laten omdat ze niet met ID kaart via Manchester mochten vliegen. Slordig dat Amarant dat niet voorzien had…. En ook van Schiphol dat ze dat niet eerder ontdekt/ aangegeven hebben… En vervolgens de chaotische overstap van 1,5 uur op Manchester waar we bagage op moesten halen en weer opnieuw moesten laten inchecken en vervolgens hard rennen naar het vliegtuig om op tijd te zijn. Uiteindelijk had vliegtuig op onze groep gewacht want anders was het een catastrofe geworden. Dan hadden we of onze vlucht gemist, of bagage zou later na gevlogen worden. Dit was niet handig gepland door Amarant. Dit heeft te maken dat je bij EasyJet altijd je bagage opnieuw moet laten weten inchecken bij een overstap. Bij Transavia bijv hoeft dat niet. De heenreis zorgde voor veel gedoe gelukkig ging de rest wel goed.

Jenny van Beem

Goed georganiseerd op reis met een gezellige groep.

Beschrijf je reiservaring

Het was een leuke reis. We hebben verschillende leuke dingen gedaan in Canterbury en de omgeving. Het was een kleine, maar gezellige groep.

Jonathan Seesink

Lekker even eruit zonder veel te regelen.

goed

Jorieke de Visser

Een goed geregeld organisatie!!

Beschrijf je reiservaring

Was supper! Alles was aanwezig.

Remco J.

Christelijke reisorganisatie

Beschrijf je reiservaring

Goed, heb niet heel veel gezeild, maar lag ook mede aan mezelf.

Jan Bartels

Laag drempelig en actief