Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

van Dijk

De monteurs kwamen deskundig en professioneel over.

goede uitleg over het systeem en wat wel en niet te doen

Jan Kees Fokkens

Uitstekend.

Communicatie, meedenken over de oplossing en de installatie zelf.

Geen verbeterpunten

Iy Hendriks

Probleem goed opgelost en fijne medewerker. Ben tevreden.

Goed werk geleverd!

Anonlem

Uitstekend !!!

Alles

Reactie Alpha Ventilatie:

Dank u voor uw feedback. We waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons te laten weten over uw ervaring. We begrijpen echter niet hoe u tot uw eindoordeel bent gekomen. We zien geen... Dank u voor uw feedback. We waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons te laten weten over uw ervaring. We begrijpen echter niet hoe u tot uw eindoordeel bent gekomen. We zien geen specifieke verbeterpunten vermeld.
We zouden het zeer op prijs stellen als u ons meer toelichting zou kunnen geven via support@alphaventilatie.nl. Op die manier kunnen we uw feedback beter begrijpen en eventuele kwesties of zorgen die u heeft, nauwkeuriger aanpakken.
Nogmaals bedankt voor uw communicatie, en we kijken uit naar verdere details om u beter van dienst te kunnen zijn.

Ludo

Afstemming over offerte en meedenken in vraagstelling capaciteit en geluid. Prima communicatie. Monteurs vriendelijk en behulpzaam.

nee

Vos

Telefonische bereikbaarheid toentertijd slecht. Daarom een e-mail gestuurd voor kanaalreiniging (wat mij betreft logischerwijs reiniging MV-box). Dit werd niet uitgevoerd door sympathieke... Telefonische bereikbaarheid toentertijd slecht. Daarom een e-mail gestuurd voor kanaalreiniging (wat mij betreft logischerwijs reiniging MV-box). Dit werd niet uitgevoerd door sympathieke medewerker. Achteraf veel -oneerlijk- gezeur over, ondermeer verwijzing naar installateur van de MV-box. Deze constateerde dat AlphaVentilatie (AV) het werk niet correct heeft uitgevoerd. Maar in onpersoonlijke (o.m. niet ondertekende) communicatie was er geen enkele ruimte voor compensatie van de extra kosten.
Ik doe geen zaken meer met Alpha Ventilatie.

Weet ik niet

Eerlijker en klantgerichter handelen en communiceren.

Reactie Alpha Ventilatie:

Dank u voor uw feedback. We betreuren het te horen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw verzoek voor kanaalreiniging. We willen echter benadrukken dat onze tarieven en diensten... Dank u voor uw feedback. We betreuren het te horen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw verzoek voor kanaalreiniging. We willen echter benadrukken dat onze tarieven en diensten volledig transparant zijn. Onder elk product of elke dienst staat precies vermeld wat wel en niet wordt uitgevoerd.
We hechten veel waarde aan duidelijke communicatie en transparantie met onze klanten, zodat er geen misverstanden ontstaan over de geleverde diensten. Als er toch verwarring is ontstaan, willen we graag horen hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen en onze service verder kunnen verbeteren.
Onze hoogste prioriteit is altijd om onze klanten tevreden te stellen en hun problemen op te lossen. We realiseren ons echter dat we er niet in geslaagd zijn om uw specifieke situatie volledig naar tevredenheid aan te pakken. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen intern maatregelen treffen om onze dienstverlening te verbeteren en te voorkomen dat vergelijkbare situaties zich in de toekomst voordoen. Nogmaals, onze excuses voor enig ongemak dat u heeft ervaren. Team Alpha Ventilatie.

Prima werk geleverd!

Vriendelijk, de heren leggen alles goed uit, snel gewerkt,

minpuntje: verwarring rond de afgesproken tijd van de dag.

Goudsteen

Heel vriendelijk monteurs

Netjes afgewerkt

André Meegdes

Netjes en snel

Netjes en snel

Geen op- of aanmerkingen

Peter Schubert

De afspraak was snel en erg goed geregeld en de monteur kwam zelf eerder als geplant. De installatie van de nieuwe ventilatie box verlief vlekkeloos en de betaling kon gelijk per pin met de monteur... De afspraak was snel en erg goed geregeld en de monteur kwam zelf eerder als geplant. De installatie van de nieuwe ventilatie box verlief vlekkeloos en de betaling kon gelijk per pin met de monteur ter plekke gedaan worden. Ik had ook een aantal vragen aan de monteur gesteld, die hij allemaal bereidwillig en ter tevredenheid beantwoord heeft.

Ik vond de informatie vooraf heel goed en het automatische systeem ter bevestiging van de afspraak heel handig. Het hele verloop van begin tot einde was erg professioneel.

Geen opmerkingen