Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

J van der heiden

Zeer netjes uit gevoerd door de mannen.

Ze hebben de aansluitingsbuizen vervangen. Hadden de ze eerste keer niet gedaan wat dus wel gedaan moest wirden en nieuwe ventieldoppen. Alles op gemeten en weer schoon gemaakt. Keurig

Een puntje. Je maakt een afspraak online op vrijdagmorgen. Dan bellen jullie of het donderdags kan. Nee dus. Dan nieuwe afspraak voor week later op vrijdag 's morgens. Krijg ik weer een mail dat de... Een puntje. Je maakt een afspraak online op vrijdagmorgen. Dan bellen jullie of het donderdags kan. Nee dus. Dan nieuwe afspraak voor week later op vrijdag 's morgens. Krijg ik weer een mail dat de monteurs in de middag komen. Halve dag vrij voor moeten pakken. Ik snap eigenlijk niet waarom ik dan online een afspraak moet maken. Wordt toch elke keer veranderd. Dit is erg vervelend.

Hendriks

Verrassing maandag morgen stonden er in eens 2 monteurs aan de deur. Had geen bevestig ontvangen dat jullie kwamen

?

Ik neem aan dat de monteurs deskundig waren. Onderhoud gedaan. Keurige nette en vriendelijke monteurs.

Vriendelijke monteur

Het meedenken van de monteur.

Afspraaktijd is 3 keer gewijzigd

anoniem

Keurig gewerkt

Monteur was op tijd en ter zake kundig

jammer dat deze monteur weggaat

Peter van der Hoek

Goede service met duidelijke uitleg

Geen overbodige werk als blijkt dat de kanalen schoon zijn

van Dijk

De monteurs kwamen deskundig en professioneel over.

goede uitleg over het systeem en wat wel en niet te doen

Jan Kees Fokkens

Uitstekend.

Communicatie, meedenken over de oplossing en de installatie zelf.

Geen verbeterpunten

Iy Hendriks

Probleem goed opgelost en fijne medewerker. Ben tevreden.

Goed werk geleverd!

Anonlem

Uitstekend !!!

Alles

Reactie Alpha Ventilatie:

Dank u voor uw feedback. We waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons te laten weten over uw ervaring. We begrijpen echter niet hoe u tot uw eindoordeel bent gekomen. We zien geen... Dank u voor uw feedback. We waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons te laten weten over uw ervaring. We begrijpen echter niet hoe u tot uw eindoordeel bent gekomen. We zien geen specifieke verbeterpunten vermeld.
We zouden het zeer op prijs stellen als u ons meer toelichting zou kunnen geven via support@alphaventilatie.nl. Op die manier kunnen we uw feedback beter begrijpen en eventuele kwesties of zorgen die u heeft, nauwkeuriger aanpakken.
Nogmaals bedankt voor uw communicatie, en we kijken uit naar verdere details om u beter van dienst te kunnen zijn.

Ludo

Afstemming over offerte en meedenken in vraagstelling capaciteit en geluid. Prima communicatie. Monteurs vriendelijk en behulpzaam.

nee