Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Henny Boot

Uitstekend

Keurige mensen die netjes hun werk doen en goede uitleg geven over de installatie. Zeer tevreden

Geen idee

Yvonne Priem

Prima werk! Men is vriendelijk en deskundig. Indien aan de orde geven ze zelfs aan dat een grote beurt niet nodig is en doen dan een kleine beurt, wat veel geld scheelt. Top!

De installatie is geplaatst in m'n nieuwe appartement, dus geen ervaring met aanschaf van het product. Service is echter uitstekend!

Bij groepsafspraak duidelijk de planning doornemen om hectiek te voorkomen.

Jalink

Deskundig

Fievet

Geweldig

Monteur zeer duidelijk over werkzaamheden

Op website bij reinigen kanalen staat ‘n bedrag maar dat is van toepassing op 4 kanalen dat moet duidelijker vermeld worden dat bij extra kanalen prijs anders is.

2641DT

Hele service!

Jessa de Vreugd

Slecht

Klanten niet ophangen tijdens gesprek omdat het gesprek niet bevalt.

Reactie Alpha Ventilatie:

Bedankt voor uw feedback. Allereerst willen we benadrukken dat we het belangrijk vinden om uw opmerkingen serieus te nemen en om onze dienstverlening te verbeteren waar dat mogelijk is. Echter, na... Bedankt voor uw feedback. Allereerst willen we benadrukken dat we het belangrijk vinden om uw opmerkingen serieus te nemen en om onze dienstverlening te verbeteren waar dat mogelijk is. Echter, na zorgvuldige interne evaluatie van het gesprek waar u naar verwijst, hebben we enkele punten die we graag willen verduidelijken.
Allereerst willen we benadrukken dat het niet ons beleid is om gesprekken met klanten voortijdig te beëindigen, tenzij er sprake is van ongepast gedrag of dreigementen jegens onze medewerkers. We begrijpen dat u de indruk heeft gekregen dat het gesprek abrupt werd afgesloten, maar dit gebeurde nadat er herhaaldelijk en respectvol op was gewezen dat het gesprek op een constructieve en beleefde manier diende plaats te vinden.
Verder willen we graag benadrukken dat wij streven naar een open en respectvolle communicatie met al onze klanten. Nogmaals bedankt voor uw feedback, en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring voor u kunnen creëren. Groeten, Team Alpha Ventilatie

J van der heiden

Zeer netjes uit gevoerd door de mannen.

Ze hebben de aansluitingsbuizen vervangen. Hadden de ze eerste keer niet gedaan wat dus wel gedaan moest wirden en nieuwe ventieldoppen. Alles op gemeten en weer schoon gemaakt. Keurig

Een puntje. Je maakt een afspraak online op vrijdagmorgen. Dan bellen jullie of het donderdags kan. Nee dus. Dan nieuwe afspraak voor week later op vrijdag 's morgens. Krijg ik weer een mail dat de... Een puntje. Je maakt een afspraak online op vrijdagmorgen. Dan bellen jullie of het donderdags kan. Nee dus. Dan nieuwe afspraak voor week later op vrijdag 's morgens. Krijg ik weer een mail dat de monteurs in de middag komen. Halve dag vrij voor moeten pakken. Ik snap eigenlijk niet waarom ik dan online een afspraak moet maken. Wordt toch elke keer veranderd. Dit is erg vervelend.

Hendriks

Verrassing maandag morgen stonden er in eens 2 monteurs aan de deur. Had geen bevestig ontvangen dat jullie kwamen

?

Ik neem aan dat de monteurs deskundig waren. Onderhoud gedaan. Keurige nette en vriendelijke monteurs.

Vriendelijke monteur

Het meedenken van de monteur.

Afspraaktijd is 3 keer gewijzigd

anoniem

Keurig gewerkt

Monteur was op tijd en ter zake kundig

jammer dat deze monteur weggaat