Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Jessa de Vreugd

Slecht

Klanten niet ophangen tijdens gesprek omdat het gesprek niet bevalt.

Reactie Alpha Ventilatie:

Bedankt voor uw feedback. Allereerst willen we benadrukken dat we het belangrijk vinden om uw opmerkingen serieus te nemen en om onze dienstverlening te verbeteren waar dat mogelijk is. Echter, na zorgvuldige interne evaluatie van het gesprek waar u naar verwijst, hebben we enkele punten die we graag willen verduidelijken.
Allereerst willen we benadrukken dat het niet ons beleid is om gesprekken met klanten voortijdig te beëindigen, tenzij er sprake is van ongepast gedrag of dreigementen jegens onze medewerkers. We begrijpen dat u de indruk heeft gekregen dat het gesprek abrupt werd afgesloten, maar dit gebeurde nadat er herhaaldelijk en respectvol op was gewezen dat het gesprek op een constructieve en beleefde manier diende plaats te vinden.
Verder willen we graag benadrukken dat wij streven naar een open en respectvolle communicatie met al onze klanten. Nogmaals bedankt voor uw feedback, en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring voor u kunnen creëren. Groeten, Team Alpha Ventilatie

Score voor Alpha Ventilatie: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee