Vandeweghe Mady

Héél snelle bediening, veilig ingepakt, was zeer tevreden!

Vlotte communicatie en service.

Zou ik niet kunnen zeggen, het was oke.

Lamberts Fanny

Eerste aankoop bij dit bedrijf. zonde van de beschadiging van ons product

snelle service

Zorgen voor een betere verpakking van glaswerk. Demonteren van breekbare delen en apart verpakken. Er was bij ons 1 onderdeeltje in vijf stukken gebroken en 1 lamp doet het niet van de kroonluchter.... Zorgen voor een betere verpakking van glaswerk. Demonteren van breekbare delen en apart verpakken. Er was bij ons 1 onderdeeltje in vijf stukken gebroken en 1 lamp doet het niet van de kroonluchter. We hebben dit zelf met secondenlijm gelukkig nog kunnen lijmen. Ik vermoed dat onderdelen van unieke brocante spullen niet zomaar te verkrijgen zijn dus is extra voorzichtigheid geboden bij het verpakken van zulke items.Het zou tof zijn om toch eens te checken of zulke producten goed afgeleverd werden.

Reactie Ald en Nij Brocante:

Wat jammer dat u ons niet even persoonlijk en direct na ontvangst gemaild heeft over de beschadiging, uiteraard ging het hier gaaf en compleet werkend de deur uit (alles getest). We hadden juist al... Wat jammer dat u ons niet even persoonlijk en direct na ontvangst gemaild heeft over de beschadiging, uiteraard ging het hier gaaf en compleet werkend de deur uit (alles getest). We hadden juist al elk onderdeel apart ingepakt in luchtkussens en noppenfolie om dit te voorkomen. Het pakket had ik ook aangetekend verzonden, dus met foto's vóór reparatie had ik kunnen kijken of Post.nl hier een vergoeding voor kon geven. U mag me alsnog foto's mailen als u deze heeft, naar info@aldennij.nl.

PITTELJON - VANALME

Correcte en vlotte afhandeling. Ruimte voor persoonlijke wensen. Top.
Snel antwoord op e-mails.

website-vlotheid-snelheid van verzending.

theo rouwen

Keurig verpakt goede comunicatie en supersnel geleverd product voldoet aan de hoogste eisen

gelijk geleverd

Kathy

Beschrijving op de site ivb producten staan goed beschreven, op de hoogte houden ivb verzending heel goed, product voldoet volledig aan de beschrijving en verzending was ook top, een aanrader en... Beschrijving op de site ivb producten staan goed beschreven, op de hoogte houden ivb verzending heel goed, product voldoet volledig aan de beschrijving en verzending was ook top, een aanrader en mooie spullen

Perfect

Mirjam van der Haar

Keurig bedrijf, nette en vlotte afhandeling

paul

Ze hadden het verpakt in mooi cadeaupapier dat ik opnieuw kan gebruiken

Margriet van Winden

Prachtige oude wieglakentjes besteld. Zag er keurig uit netjes verpakt en de volgende dag in huis!

Overzichtelijk met duidelijke foto's en beschrijving.

Margriet van Winden

Overzichtelijk met duidelijke foto's en beschrijving.

Angela Cara

Netjes verzonden.

Veel variatie. Niet te duur.

Met paypall kunnen betalen.