Erna Van kuik

Mooie accessoires. Leuk ingepakt echte kado'tjes

s.mandos

Zeer goed

overzichtelijk, vaak nieuwe "handel",leuk en goed ingepakt.

borduurwerken zonder lijst niet opvouwen maar oprollen.Zelfs na kort opgevouwen te zijn, verschijnt er toch een
nare vouw, die er moeilijk uit te halen is.

Reactie Ald en Nij Brocante:

Bedankt voor de tip! Dat gaan we voortaan doen.

Monique

Onwijs leuke brocante spullen. Snelle levering en mijn pakketje was heel leuk ingepakt toen ik hem ontving. Super leuk! Top!

Het is een beetje jammer dat er pas vanaf 10 euro online besteld kan worden.

Reactie Ald en Nij Brocante:

Bedankt voor de complimenten! :) Bij bestellingen onder 10 euro (excl verzendkosten) zijn onze kosten hoger dan de opbrengsten door onze lage marges, vandaar deze bestelgrens. Anders zouden we onze... Bedankt voor de complimenten! :) Bij bestellingen onder 10 euro (excl verzendkosten) zijn onze kosten hoger dan de opbrengsten door onze lage marges, vandaar deze bestelgrens. Anders zouden we onze producten duurder moeten maken en dat doen we liever niet. Ophalen in onze showroom kan overigens wel bij kleinere bedragen.

Carola

Zeer goede ervaring. Snelle levering en bestelling in goede orde ontvangen. Ik ben heel tevreden.

bertielego

All was fine.

All was fine

k louwerse

Ik ben tevreden.

Goede service.

Geen.

Linda

Eerste bestelling verliep uitstekend. Leuke website met leuke brocante producten. Zeer ruime keus en betaalbaar.

Duidelijke website, makkelijk bestellen, snelle levering en uitstekende verpakking van de producten.

Geen verbeterpunten.

Top

duidelijk

Angela Buurman

Tot nu toe 2x besteld.
Duidelijke website, snelle levering en adequaat verpakt! Het wordt als cadeautje ingepakt wat ik erg waardeer, je wordt nieuwsgierig naar het product!

Geen :-)