K. Versteegh

Helemaal tevreden. Spullen mooi ingepakt en snel geleverd.

Mevr. Maslic

Goede en betrouwbare service rondom de aankoop en een duidelijke website

het product was degelijk verpakt in bolletjesplastic en werd snel geleverd. Het cadeaupapier waarin het product was verpakt was een fijne verrassing.

ga zo door dan gaat het goed

Terry Elink Schuurman

Heel fijne ervaring met jullie bedrijf. Het bestelde werd snel geleverd. De levering was boven verwachting, heel netjes en mooi verpakt in cadeaupapier. Had o.a. een oud kinderboek besteld, waarvan... Heel fijne ervaring met jullie bedrijf. Het bestelde werd snel geleverd. De levering was boven verwachting, heel netjes en mooi verpakt in cadeaupapier. Had o.a. een oud kinderboek besteld, waarvan een hoekje van de laatste blanco blz. ontbrak. Dit was van te voren ook door jullie aangegeven. Verder zag het boek er netjes uit. Zou jullie bedrijf zeker aanbevelen bij anderen. Ben erg tevreden. Bedankt!

Snelle levering, mooi verpakt in cadeaupapier.

Wat mij betreft geen verbeterpunten, ga zo door.

Machteld Schoone

Duidelijke webshop, snelle en keurige levering! Alles goed en veilig ingepakt!

Marianne Alblas

Prima communicatie, netjes geleverd,

I.L. Pos

Zeer snelle service en zeer mooi verpakt!

Zoals gezegd, zeer snelle service en heel mooi verpakt!

Meijer

De artikelen zijn duidelijk op de website en prima verpakt

Chantal Goedhart

Leuke producten, goed geprijsd en zeer snelle levering. Zal hier zeker vaker bestellen!

Prijzen en snelle levering

ortan

Snelle reactie en verzending.

Verzendkosten hoog. Mijn bestelling had een brievenbus pakketje kunnen zijn.

Snelle verzending. Klantvriendelijk. Probleemoplossend.

Problemen met account aanmaken op de website.
Proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

Reactie Ald en Nij Brocante:

Dit soort oude kerstboomkaarshoudertjes kunnen niet als brievenbuspakje verzonden worden naar ons idee. Ze zouden dan afbreken en/of vervormen, wat niet de bedoeling is natuurlijk. We proberen onze... Dit soort oude kerstboomkaarshoudertjes kunnen niet als brievenbuspakje verzonden worden naar ons idee. Ze zouden dan afbreken en/of vervormen, wat niet de bedoeling is natuurlijk. We proberen onze producten juist altijd zonder schade te laten aankomen bij onze klanten.

Anja Oudhof

Het , door mijn dochter voor mijn verjaardag , bestelde gebaksstel was er snel. Het was zorgvuldig ingepakt dus alles nog intact voor een alleszins redelijke prijs. Heel erg bedankt ..ik ben er zeer... Het , door mijn dochter voor mijn verjaardag , bestelde gebaksstel was er snel. Het was zorgvuldig ingepakt dus alles nog intact voor een alleszins redelijke prijs. Heel erg bedankt ..ik ben er zeer blij mee.

Snel en accuraat

Nee