Joke van den Houten

Liliane bracke

Een aanrader

Perfecte verpakking top

Ann van herreweghe

Zeer tevreden, mooi ingepakt, en snel geleverd

Het artikel dat ik besteld heb was zoals op de foto

Isabelle Blijweert

Leuke spulletjes alleen de paasversiering (de eieren die ik bestelt had) konden meer verzorgd zijn. Het bedeltje lag er al af en je zag dat de print van bloemen erop geplakt was met modge... beetje... Leuke spulletjes alleen de paasversiering (de eieren die ik bestelt had) konden meer verzorgd zijn. Het bedeltje lag er al af en je zag dat de print van bloemen erop geplakt was met modge... beetje verzorgder kan dus echt wel

Zeer leuke brocante/romantische spulletjes
Leuke ideetjes zoals de paasversiering7

Zeer leuke brocante/romantische spulletjes
Leuke ideetjes zoals de paasversiering7

HEEL EERLIJKE PERSONEN! Ik vond de verzendingskosten al hoog. Ze hebben me beloofd dit terug te storten. Dit hebben ze uit zichzelf gedaan. Bravo om zo eerlijk te zijn!

Als je iets zelf maakt zie dan ook dat het netjes is. Het is absoluut niet lelijk en een leek zal dit niet opmerken (behalve dan het bedeltje dat eraf lag) maar iemand die er iets van af weet en... Als je iets zelf maakt zie dan ook dat het netjes is. Het is absoluut niet lelijk en een leek zal dit niet opmerken (behalve dan het bedeltje dat eraf lag) maar iemand die er iets van af weet en kan werken met modgepod ziet dat er mee 'geknoeit' is.

h.j

Uitstekend

keurig verpakt en snelle bezorging...

n.v.t.

Anita Laarakkers

Ik heb goed ervaringen met dit bedrijf:
Goede kwaliteit producten

Het sterkste punt is wel de hele snelle levering

Geen verbeterpunten

Marcel Stam

Leuke website, snelle en correcte levering, gekochte items zien er schoon en verzorgd uit en alles is gezellig verpakt. Aanrader!

Voermans

Snelle levering, en goed verpakt.

M. Tempelmann

Snelle levering. Mooi verpakt.

Persoonlijke benadering.

E.L. van Zutphen-Danebroek

Snel en efficient..helaas geen track and trace om re weten wanneer en hoe laat het pakket wordt afgeleverd.

Goede en duidelijke foto's.

Zie vraag 1.

Reactie Ald en Nij Brocante:

Er wordt altijd (!!!) een track and trace code door ons verstrekt voor verstuurde pakketjes. Ik heb dit voor u gecheckt en dit is op 26/01/17 om 18.44 uur naar u gemaild. Wellicht is dit in uw map... Er wordt altijd (!!!) een track and trace code door ons verstrekt voor verstuurde pakketjes. Ik heb dit voor u gecheckt en dit is op 26/01/17 om 18.44 uur naar u gemaild. Wellicht is dit in uw map ongewenst terecht gekomen of heeft u dit over het hoofd gezien?