Emmy v Berkel

Snelle levering maar jammer dat er na het bestellen geen mail wordt gestuurd nu wist ik niet of het wel goed doorgekomen was.

Reactie Ald en Nij Brocante:

Er wordt wel degelijk ALTIJD een bestelbevestiging, een betaalbevestiging én een verzendbevestiging met track and trace code verzonden. Deze bestelling voor de zekerheid gecheckt en dat is hier ook... Er wordt wel degelijk ALTIJD een bestelbevestiging, een betaalbevestiging én een verzendbevestiging met track and trace code verzonden. Deze bestelling voor de zekerheid gecheckt en dat is hier ook gebeurd, maar wellicht zijn ze in de spam box terecht gekomen???

Evert Manten

Leuke en overzichtelijke website die ik graag bezoek. Koop dan ook af en toe wat.

De website dus en snelle wijze van reageren. Komt ondanks dat het een digitaal contact is vriendelijk en uitnodigend over.

ik raak door de vele verschillende thema's soms een pagina kwijt omdat ik dan heen en weer blijf schakelen tussen kijken en winkelwagen, moet dan opnieuw gaan zoeken maar heeft ook te maken met mijn... ik raak door de vele verschillende thema's soms een pagina kwijt omdat ik dan heen en weer blijf schakelen tussen kijken en winkelwagen, moet dan opnieuw gaan zoeken maar heeft ook te maken met mijn beperkte vaardigheid.

Jurgen

Nette en vlotte afhandeling in mijn geval.

Niet direct

H van der Sluis

Heel fijn en heel toegankelijk .

In alles mooie website en vriendelijk en een snelle toezending heel prettig.

Nee , ik ben heel tevreden.

E.A. Van der Elst

Goed contact, goede service en snelle levering

Het contact over en weer over een product.

Suzanna

Mooie betaalbare spulletjes die ook nog heel netjes en leuk waren verpakt.Ik had ze de dag na het bestellen in huis. Daar wordt je blij van! Zal deze site zeker vaker af snuffelen!

Wilma Vonk

Een mooie, duidelijke website. Het aanbod is fantastisch en de prijzen ook.
Een mooie, duidelijke website. Het aanbod is fantastisch en de prijzen ook.
Ik ben heel tevreden over mijn aankopen en zal in de toekomst zeker weer gebruik maken van deze webshop. De levering en afhandeling van de bestelling was ook keurig verzorgd.
Een aanrader.

Heel overzichtelijke website, waarin het aanbod duidelijk wordt weergegeven.

Nee.

Anita van Tuijn

Alleen maar positieve ervaring

Hele mooie website met uitgebreide keus en gedetailleerde beschrijving van de artikelen.

Renée

Fijne en snelle levering

Alles was goed ingepakt en is heel aangekomen.

Denny

Leuke prijs en snelle levering!