Afval.nl

Yvonne

Duidelijke communicatie, snelle reactie.

Martijn van Schie

Snel geleverd

Duidelijk en snel

Het afhalen was niet duidelijk en niet op de afgesproken dag, dit kan beter.

ZuskingCompany

Ik vind alles top

bestelling ,bezorging en container ophalen alles gewoon goed

...

Wennekes

Keurig geleverd en netjes weggezet.

Van te voren bellen bij leveren en netjes weg gezet.

Bellen bij ophalen. En ophaaldag wer gewijzigd.
Bellen bij ophalen. En ophaaldag wer gewijzigd.
Als je hem laad ophalen dan krijg je een indicatie tijd en bellen ze voor ophalen. Heb zelf ruim een uur later gebeld of er een idee was hoe laat hij werd gehaald. Helaas het werd de andere dag. Jammer dat dit niet gecommuniceerd is wanneer dat hij hun duidelijk was.

Reactie Afval.nl:

Hi Jane,
Bedankt voor je review.
Wij nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en de communicatie met de uitvoerende partijen te verbeteren.
Met vriendelijke groet,...
Hi Jane,
Bedankt voor je review.
Team Afval.nl

Karel

Bouwcontainer gehuurd van Afval.nl ! Ze bieden goede service met vriendelijke contact!

Contact en Service

Niks

Marco Lodewijk

Makkelijk om de container te bestellen. Site is duidelijk.

Eenvoudig bestellen. Afspraak wordt keurig nagekomen.

Geen.

Ronnydekoeijer

Goed geregeld

Snel

?

Denisa

Great experience! Very easy to order container, and to have it picked up.

Great organization, very easy process of ordering, and having the container delivered, as well as picked up.

I think having more details and options for containers, and the type of garbage that is allowed/not allowed would be more useful.

Reactie Afval.nl:

Hi Denisa,
Thank you for your review, much aprreciated!
On our website has a page specifically for the types of waste we collect, I've put the link below....
Hi Denisa,
Thank you for your review, much aprreciated!
If you have any questions regarding our containers or service, do not hesitate to call us.
Yours sincerely,
Team Afval.nl

Marian van kranen

Top bedrijf! Hebben het goed voor elkaar. Handige en duidelijke Website met een eigen account waar je alles in terug kan vinden.
Ik wilde omruilen voor grotere container en moest bijbetalen en...
Ik wilde omruilen voor grotere container en moest bijbetalen en dat ging super makkelijk via mijn eigen account
Containers worden altijd netjes gebracht en opgehaald
Soms duurt het een dagje langer omdat ze hartstikke druk zijn maar bellen altijd om te overleggen

Communicatie is top

Ga zo door

Margret

Zeer goed

Goede communicatie, houdt zich aan de afspraken

Misschien handig als er na de bestelling nog een wijziging kan worden ingevoerd , van bijvoorbeeld locatie of dat er een exacte locatie kan worden aangegeven. Maar dit is daarentegen ook weer... Misschien handig als er na de bestelling nog een wijziging kan worden ingevoerd , van bijvoorbeeld locatie of dat er een exacte locatie kan worden aangegeven. Maar dit is daarentegen ook weer opgelost door telefonisch contact met de chauffeur 👍