Afval.nl

Michail

Everything was Ok, no complaints

delivery on time, container placed in a right way

None

PJ

Netjes en heel coulant

Reageren snel en denken mee

niet

Albrecht

Top, makkelijk en snel geregeld!

Wijziging van datum was met een mail geregeld.

Lin

Als te hoog ,moet weghalen,en €115 extra betalen,dat is niet netjes

Weet niet

Overleggen met klanten,niet extra betalen voor terugkomen

Reactie Afval.nl:

Beste Lin,
Dank voor uw review.
Jammer dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Beste Lin,
Dank voor uw review.
Jammer dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Er wordt op verschillende manieren aangegeven dat containers niet hoger dan 20 centimeter boven de rand gevuld mogen worden. Deze melding vindt u onder andere in uw orderbevestiging, op onze website en op de container zelf. De reden dat containers niet hoger dan 20 centimeter boven de rand gevuld mogen worden is vanwege de verkeersveiligeid. Te hoog gestapelde containers kunnen gevaarlijke verkeerssituaties veroorzaken, iets wat ten alle tijden voorkomen dient te worden.
Indien iemand besluit hier geen gehoor aan te geven en de container dusdanig onveilig te beladen, dan kan de chauffeur er voor kiezen de container te laten staan. In dit geval zijn wij helaas genoodzaakt om een loze rit in rekening te brengen.
Team Afval.nl

Jonkman

Ik heb goede ervaringen met Afval.nl

Goede service

Dat weet ik niet

Koen Michielsen

Helemaal prima

Mooi op tijd geleverd en eenmaal vol snel een afspraak kunnen plannen.

Er werd gezegd dat er vooraf gebeld zou worden, dat is niet gedaan. Op zich geen ramp want ik was niet nodig maar melding daarvan is toch wel handig als ze langs komen

Daniel

Snelle levering, supertrage afhaling, 3 keer niet afgehaald op afgesproken datum/tijd

Levering

Afhalen op datum zoals gevraagd

Reactie Afval.nl:

Beste Daniel,
Bedankt voor uw review, spijtig dat u de dienstverlening niet aanbeveelt.
Beste Daniel,
Bedankt voor uw review, spijtig dat u de dienstverlening niet aanbeveelt.
Uw ophaalopdracht is inderdaad met een paar dagen verschoven naar later in de week. Hiervoor willen wij excuses maken, dit is niet de service die wij wensen te bieden.
Helaas komt het wel eens voor dat, wegens extreme drukte, ophaalorders worden verschoven met een dag. Houdt niet weg dat dit altijd tijdig gecommuniceerd dient te worden, de planning van de uitvoerende partij is hierop aangesproken.
Wij willen nogmaals excuses maken voor het langer in beslag nemen van parkeerruimte dan nodig bij u op locatie.
Met vriendelijk groet,
Team MKB-afval

Anneke Mulder

Zeer vlot en vriendelijk geholpen.

Toen ik de inhoud van mijn bak wilde wijzigen, was dit in no time geregeld. Heel fijn!

Als dagdelen niet aangepast kunnen worden, misschien klanten gewoon geen keuzeoptie geven.

Anonieme klant

Alles kan snel geregeld worden via de website. Snelle service bij afleveren en ophalan van container. Geen gedoe. Top!

Alles is snel online te regelen, en de verschillende typen containers zijn duidelijk beschreven. Service is snel en goed.

Een mailtje na het ophalen van de container dat alles in orde was wat jullie betreft zou prettig zijn.

Leijnse

Mijn ervaring is buitengewoon gunstig

Zeer snelle levering van de container, het verwisselen van volle voor lege, en het ophalen. Geen gehannes over de inhoud of aard van het vuilnis.

Ik zou niets kunnen noemen.