Orbisk

Super leuke aanvulling op ons bedrijfsfeest! Er stonden fulltime mensen voor de camera en achteraf kregen we alle leuke beelden snel toegestuurd. Fijne en snelle communicatie vanuit Jochem. Volgende... Super leuke aanvulling op ons bedrijfsfeest! Er stonden fulltime mensen voor de camera en achteraf kregen we alle leuke beelden snel toegestuurd. Fijne en snelle communicatie vanuit Jochem. Volgende keer is de Photobooth van 321Klik er zeker weer bij!

Ledters - Dorus Van Rooij

Leuk bedrijf om mee samen te werken! Altijd fijne en duidelijke communicatie met Jochem.

Griftland College (Soest)

Super! Flexibel, snel en vriendelijk :)

Spinoza20first

Super enthousiast over de kwaliteit van de foto's en echt een goede manier om simpel een fotoreportage te krijgen van een schoolfeest. De onbeperkte afdrukken zijn zeker handig, aangezien er zeer... Super enthousiast over de kwaliteit van de foto's en echt een goede manier om simpel een fotoreportage te krijgen van een schoolfeest. De onbeperkte afdrukken zijn zeker handig, aangezien er zeer gretig gebruik van is gemaakt door leerlingen en collega's

Hermann Wesselink College

321klik was een echte toevoeging aan de dag, wat ik heb vernomen is dat iedereen het leuk vond. De vele opties die op de photobooth zitten is een groot +punt in vergelijking met andere photobooths.... 321klik was een echte toevoeging aan de dag, wat ik heb vernomen is dat iedereen het leuk vond. De vele opties die op de photobooth zitten is een groot +punt in vergelijking met andere photobooths. De kwaliteit en de gebruiksvriendelijkheid was heel goed. Al met al is de ervaring met jullie bedrijf heel goed.

Kristel / Fontys ICT

Fijn contact en op tijd geleverd. Een aanwinst voor ons evenement.

Ashley Groenland (Pathé Tilburg Centrum)

Fantastisch. Fijn contact, professioneel bedrijf met top kwaliteit aan photobooths.

Lieke Timmermans

Super service en de Photobooth is een grootsucces op je feest!

Ria en Henk Frunt

Dit is zó leuk.. goede fotokwaliteit, komen afspraken na, reageren snel, overleg wat je wilt en ze denken mee, al met al top.