Comfortcamping Scheldeoord

Echt een geweldige toevoeging aan ons feest!

Denise

Zeer tevreden over de goede service

Cyclus

Prettig contact en materiaal van kwaliteit!

Patrick & Priscilla

Het was super

Gezelschap Leeghwater

Geweldige photobooth, leuke aanwist. Daarnaast fijn contact met Jochem, alleen maar complimenten!

Magdalena Swertz

Super vriendelijk ! Ontzettende goede service, echt een aanrader ! Maakt onze avond helemaal af

Priscilla

Ssuper gaaaaaf

Rolyn Arts - namens 'De Kruisherenkapel'

In één woord: TOP! Het is heel fijn samenwerken met 321klik. Het contact met Jochem verloopt erg soepel. Hij is goed bereikbaar en denkt graag mee. Levering was ruim op tijd en ook hebben we alle... In één woord: TOP! Het is heel fijn samenwerken met 321klik. Het contact met Jochem verloopt erg soepel. Hij is goed bereikbaar en denkt graag mee. Levering was ruim op tijd en ook hebben we alle gemaakte foto's binnen 1 dag al ontvangen. Kortom: heel erg tevreden over de service.

Van Uffelen

Wat een fijn bedrijf om mee samen te werken! Alles wordt netjes opgemaakt zoals jij dit wenst en ook de service is heel fijn. Ophalen en brengen wordt afgestemd op jouw wensen en bij het brengen... Wat een fijn bedrijf om mee samen te werken! Alles wordt netjes opgemaakt zoals jij dit wenst en ook de service is heel fijn. Ophalen en brengen wordt afgestemd op jouw wensen en bij het brengen krijg je rustig uitgelegd hoe alles werkt.

C.v.Erp

Prettige communicatie, goede afspraken vooraf en op tijd geleverd.
Mooie uitvoering van apparatuur en scherpe print.
Een sfeervolle aanvulling op ons feest geweest.