12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Jan-Willem Kamp

Super leervolle ervaring, waarin de opbouw goed in elkaar zat. Na de vijfde trainingsdag echt het gevoel dat veel methodiek erin zit.

Wellicht is het goed om iets meer tijd voor de...

Wellicht is het goed om iets meer tijd voor de pitches te plannen zodat echt iedereen de pitch voor de manager kan doen.

Bénédicte Levassort

Coen en Mei An maken er een feestje van en weten jou te prikkelen om actief mee te doen. Het is intensief maar zo de moeite waard! Fijn dat we de theorie eerst zelf in eigen tempo konden bestuderen.... Coen en Mei An maken er een feestje van en weten jou te prikkelen om actief mee te doen. Het is intensief maar zo de moeite waard! Fijn dat we de theorie eerst zelf in eigen tempo konden bestuderen. De grootste toegevoegd waarde was om deze training alleen met collega's van Parteon te volgen, zodat we tussen de workshopdagen elkaar konden stimuleren en opzoeken. Ik heb een fantastisch netwerk binnen mijn eigen bedrijf hierdoor opgebouwd, die mij gaat helpen om het Lean gedachtengoed verder te verspreiden.

Wouter Cornelissen

Hele leuke, interessante en vooral leerzame dagen gehad onder begeleiding Coen en Mei-An! Door de grote diversiteit in oefeningen en materiaal bleven we geprikkeld om elke dag weer vol energie de... Hele leuke, interessante en vooral leerzame dagen gehad onder begeleiding Coen en Mei-An! Door de grote diversiteit in oefeningen en materiaal bleven we geprikkeld om elke dag weer vol energie de stof eigen te maken. Daarnaast veel aandacht voor de persoonlijke leerdoelen, waardoor iedereen op zijn/haar eigen manier invulling kon geven aan de cursus. Tot slot nog een compliment voor de afwisseling tussen inspanning en ontspanning gedurende de trainingsdagen. Prettig als er naast de serieuze momenten ook ruimte is voor humor!

Mandy Willems

Zeer goede trainer, hij brengt de lesstof duidelijk en op een energetische manier over op zijn studenten. Mijn team heeft de training als zeer leerzaam ervaren. Bedankt voor de training!

Marcel Halbertsma

Super goede training van een super trainer René Polle die het heel leuk en duidelijk brengt. Veel geleerd en we gaan het gauw in praktijk brengen. René bedankt voor de top training.

Fred Gerritsen

Rene is een zeer energieke trainer, hierdoor blijft de traing levendig en wordt niet saai.De lesstof is zeer interessant en voor ons goed in de praktijk uit te voeren. Er is een goede verhouding... Rene is een zeer energieke trainer, hierdoor blijft de traing levendig en wordt niet saai.De lesstof is zeer interessant en voor ons goed in de praktijk uit te voeren. Er is een goede verhouding theorie en praktijk.

Boek

Ontzettend leerzame dagen met veel variatie, interactie en leuke manieren van leren. Je krijgt veel handvaten en tijd om de stof echt tot je te nemen en wordt uitgedaagd het goed toe te passen. Het... Ontzettend leerzame dagen met veel variatie, interactie en leuke manieren van leren. Je krijgt veel handvaten en tijd om de stof echt tot je te nemen en wordt uitgedaagd het goed toe te passen. Het zijn intensieve dagen waar je eigen inzet ook het verschil kan maken, maar daar leer je des te meer van.

Els Janssen

Met veel enthousiasme, energie en kennis heeft hij de yellowbelt lean-training op een duidelijke manier gegeven. De training was in 2 dagen. Ik keek uit naar dag 2 die ik met veel enthousiasme heb... Met veel enthousiasme, energie en kennis heeft hij de yellowbelt lean-training op een duidelijke manier gegeven. De training was in 2 dagen. Ik keek uit naar dag 2 die ik met veel enthousiasme heb bijgewoond. Zeker aan te raden!

Janneke Pladet

Goede training met duidelijke uitleg en overzichtelijke ondersteunende visualisaties. Er werden ook nuttige voorbeelden uit de praktijk gegeven. Verder was er een fijne en energieke sfeer bij de... Goede training met duidelijke uitleg en overzichtelijke ondersteunende visualisaties. Er werden ook nuttige voorbeelden uit de praktijk gegeven. Verder was er een fijne en energieke sfeer bij de training zelf!

Wessel van Iperen

Top training gehad de afgelopen paar weken. Zeer enthousiaste trainer en inhoudelijk zeer duidelijk en leerzaam. Leuke dagen die snel voorbij gingen en voor iedereen aan te raden wat mij betreft.