Juridische kennis
9.8/10
Website
Reactietijd email

T. Verburg

Wij zijn als woningdelers ontzettend lang opzoek geweest naar een woning. Met de hulp van het team van 123wonen Rotterdam hebben zij de juiste match gevonden tussen woning, huurders en... Wij zijn als woningdelers ontzettend lang opzoek geweest naar een woning. Met de hulp van het team van 123wonen Rotterdam hebben zij de juiste match gevonden tussen woning, huurders en verhuurder!
Tevens word er duidelijk gecommuniceerd door de binnendienst zodat je exact weet wat er van je verwacht word en wat hun werkwijze is. Wij zijn ontzettend blije huurders.

Duidelijke communicatie vanuit de binnendienst. Wij hebben continue contact gehad met Patty, zij was ons vaste aanspreekpunt.

Patty Rouleaux

Falko van Meurs

Thanxx team 010!! Erg blij met jullie flexibele instelling en het meedenken. En nog blijer met onze woning!!!!

flexibel

niet!

De office dog!!! ;-)

N. Baken

Rotterdam heeft snel een leuke huurder gevonden voor ons huis. Toppers!

Organiseren een kennismaking met de huurders.

Telefonische bereikbaarheid iets opschroeven

Patty

Jack Michielse

123wonen rotterdam verhuurt onze woningen. Snelle verhuur en korte lijnen.

Korte lijnen. Eigenaar staat zelf ook in het werkveld.

Rick.

L. Nijhuis

Onze woning snel verhuurd aan leuke huurder, erg tevreden.

Onze woning stond snel online. Er werd binnen 3 dagen al een bezichtiging georganiseerd, waardoor wij geen leegstand hebben gehad.

Als het kantoor in gesprek is dan word er een telefoonservice ingeschakeld. Dit kan nog weleens leiden tot een vertraagde reactie. Voor de rest niks op aan te merken.

Specifieke medewerker

Patty Rouleuax. Zij is ons aanspreekpunt.

Jacob Seikens

Verhuur onze woningen via 123Rotterdam. Via een aanbeveling van een relatie zijn wij bij Rik terrecht gekomen en sinds een jaar of 3 verhuren zij onze woningen naar volle tevredenheid. Niet al te... Verhuur onze woningen via 123Rotterdam. Via een aanbeveling van een relatie zijn wij bij Rik terrecht gekomen en sinds een jaar of 3 verhuren zij onze woningen naar volle tevredenheid. Niet al te groot kantoor, waardoor persoonlijk contact hoog in het vaandel staat.

Top match tussen woning en huurder, wat resulteert in weinig gezeur en langere bewoning.
Goede kijk op de Rotterdamse verhuurmarkt.
Rotterdamse werkmentaliteit.

nvt

Specifieke medewerker

Tegenwoordig is Patty ons 1e aanspreekpunt. Pittige dame die de touwtjes strak in handen houd tijdens gehele proces.

Victor Bijlen

Al 3 jaar een tevreden klant ! Rick en team weten altijd de juiste huurders te vinden voor onze objecten ! Geen bull shit verhalen, maar gewoon doen wat ze zeggen!

Geen bull shit verhalen , maar gewoon doen wat ze zeggen !

Rick heeft zijn kantoor in 3 jaar tijd flink laten groeien . Blijf wel het niveau vasthouden , ondanks door de toename van de drukte !

Specifieke medewerker

Patty ! Zij blijft onverstoorbaar ! :)

N. Vennenman

Rick is een betrokken makelaar, welke snel en concreet handelt.
Ook bij tegenstand weet hij van doorpakken, zodat het voor alle partijen zo goed mogelijk afgerond wordt.
Allom positief...
Rick is een betrokken makelaar, welke snel en concreet handelt.
Allom positief over onze samenwerking.

Betrokken
Snelheid van handelen

Bereikbaarheid kantoor, personele bezetting niet in verhouding met groei denk ik.

Rick

H. Maarssen

Wij zijn als verhuurder het gehele proces begeleidt door Patty. Zij is communicatief zeer sterk en reageert snel op onze vragen en dat waren er in het begin nogal wat! Ook de huurder die nu in onze... Wij zijn als verhuurder het gehele proces begeleidt door Patty. Zij is communicatief zeer sterk en reageert snel op onze vragen en dat waren er in het begin nogal wat! Ook de huurder die nu in onze woning zit vond het proces soepel verlopen. Erg fijn om een vast contact te hebben. Keep up the good work!

Persoonlijk contact, strakke begeleiding en no nonsense mentaliteit

Website is niet echt overzichtelijk en had tijdens onze verhuur wat problemen

Patty