Juridische kennis
Website
Reactietijd email

Soohme

Zeer goed!

Communiceren helder en transparant naar ons en de huurders toe.
Annelotte en Liselotte (kantoor Rdam) denken mee met de klanten. Financieel is ook alles vlot en correct afgehandeld.

n.v.t.

Annelotte en Liselotte van kantoor Rotterdam

Soufian Afkir

Perfect in tot in de kleinste details

Servicegericht, snel, betrouwbaar en erg fijn qua contact

Nee

Annelotte en lisselotte

Annet

Goed, professioneel en vakkundig

weet snel goede huurders te vinden

Uitleg over juridische punten kan verbeterd worden

Liselotte

Sonja van den Heuvel

Zeer positief, binnen 1,5 maand was mijn huis verhuurt.

Veel markt kennis en ik kreeg antwoord op al mijn vragen waardoor ik met een gerust hart mijn huis ging verhuren.

Ik moest zelf wel vragen om updates van bezichtigingen e.d. maar mijn mail werd wel snel en uitgebreid beantwoord. Zou fijn zijn als er vanuit 123wonen zelf al een status update zou worden gegeven... Ik moest zelf wel vragen om updates van bezichtigingen e.d. maar mijn mail werd wel snel en uitgebreid beantwoord. Zou fijn zijn als er vanuit 123wonen zelf al een status update zou worden gegeven ipv erom te moeten vragen.

Liselotte en Annelotte van 123wonen Rotterdam

Ans en Frans Meulepas

Vriendelijk en deskundig; Wat wil een klant nog meer. Afzonderlijke items beoordelen is wat moeilijk; vandaar de max. score. Het gaat ons evenwel om de totaalindruk.

Specifieke medewerker

Annelotte. Prima ervaring mee.

Y. Prummel

Zeer positie in alle opzichten

Zowel prettig informeel als ook heel professioneel

Zou niet weten

Specifieke medewerker

Zowel Annelotte als Liselotte verdienen een pluim!

Fleur Meulepas

Zeer kundig, betrouwbaar.

Vriendelijk, persoonlijk.

Geen.

Annelotte

GMD Duisterhof

Liselotte heeft ervoor gezorgd dat ik mijn huis in Rotterdam snel kon verhuren, maar wat nog belangrijker is: huurder en verhuurder matchen. Hierdoor lijkt de basis te zijn gelegd voor een... Liselotte heeft ervoor gezorgd dat ik mijn huis in Rotterdam snel kon verhuren, maar wat nog belangrijker is: huurder en verhuurder matchen. Hierdoor lijkt de basis te zijn gelegd voor een plezierige tijd en overeenkomst. Haar communicatie richting beide partijen is als erg prettig ervaren. Dit heeft geleid tot een helder en duidelijk contract. Persoonlijk en professioneel.

Persoonlijke inbreng. Snel schakelen indien nodig, ook buiten kantoortijden

Op de website kon ik mijn huis moeilijk vinden. Bij start had ik meer afstemming gewenst, maar is daarna meer dan goed gekomen, in fase van voorstel huis en bemiddeling contract juist erg goede... Op de website kon ik mijn huis moeilijk vinden. Bij start had ik meer afstemming gewenst, maar is daarna meer dan goed gekomen, in fase van voorstel huis en bemiddeling contract juist erg goede afstemming en informatievoorziening.

Liselotte

Jeanine Marlin

Thank you so much for helping me finding my new home in Rotterdam. So happy that my friend recommended your office.

so helpful. easy communication via whatsapp.

none

Reageren als mensen bellen

Patty

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste Dinesh Dmohan,
Wij betreuren deze slechte feedback. Wij hebben mailcontact gehad en uw gegevens zijn op uw verzoek uit onze database gehaald.
Met vriendelijke groet, 123Wonen Rotterdam