Juridische kennis
9.8/10
Website
Reactietijd email

Hoekstra

Wij hebben een zeer goede ervaring met dit bedrijf

De sterke punten die wij ervaren hebben zijn :deskundig ,meedenken, flexibel, snel en vriendelijk

Iets meer communiceren met de klant

Specifieke medewerker

wij hebben hoofdzakelijk met Joep Hermens te maken gehad en wij zijn zeer tevreden over hem

Renate

Snel en duidelijk, dat is de prettige werkwijze van kantoor Rotterdam!
Altijd even vriendelijk en het personeel is goed op de hoogte.

Ze weten precies de juiste match te maken,...
Snel en duidelijk, dat is de prettige werkwijze van kantoor Rotterdam!
Altijd even vriendelijk en het personeel is goed op de hoogte.

Ze weten precies de juiste match te maken, tussen mij en de nieuwe huurders.

kennis van de actuele huurmarkt
kennis van hanteren juiste zoekprofiel
snel en duidelijke werkwijze
transparant zonder gedoe

Specifieke medewerker

de binnendienst dame, welke ons altijd te woord stond. Patty is altijd bereikbaar!

Pieter

Ken Rick al enige jaren als een betrouwbare Rotterdam die zonder poeha goed werk levert! Verhuur van onze panden lopen via zijn kantoor en hij is ook een van onze sparringspartners als we iets... Ken Rick al enige jaren als een betrouwbare Rotterdam die zonder poeha goed werk levert! Verhuur van onze panden lopen via zijn kantoor en hij is ook een van onze sparringspartners als we iets nieuws willen aankopen.

Carolien Broekman

Wij hadden meerdere Rotterdamse makelaars uitgenodigd voor een vrijblijvend gesprek over de verhuur van onze woning. Door de brede kennis van de Rotterdamse vastgoedmarkt en de relaxte houding van... Wij hadden meerdere Rotterdamse makelaars uitgenodigd voor een vrijblijvend gesprek over de verhuur van onze woning. Door de brede kennis van de Rotterdamse vastgoedmarkt en de relaxte houding van Rick hebben we gekozen voor 123Wonen.

De bereikbaarheid zowel telefonisch en via whatsap is zeer prettig en informeel.

We hebben geen spijt van de keuze om 123Wonen onze woning te laten verhuren!

Kennis, bereikbaarheid van franchisnemer zelf, informele sfeer van kantoor

Iets meer terugkoppeling na bezichtiging

Specifieke medewerker

Je bent zo goed als je team. ;-)

Marinus Brink

Rotterdamse Toppertjes! Verwacht geen stropdassen makelaar, maar gewoon een lekker nuchter kantoor!! Verhuren onze woningen altijd snel aan fijne huurders. Sneller dan wij kunnen renoveren. :))

Ria Boer

Perfecte afhandeling van de verhuur van onze woning in Rotterdam. Zeer zeker een aanbeveling waard.

Patty & Rik

Paul Mast

Professionals and will definitely recommend 123wonen Rotterdam

Marketscan and personal assistance

None

Rik

S.J. van der Meer

Bij kantoor Rotterdam werken leuke mensen die goed advies geven. Je bent daar geen nummer en dat is prettig als je niet bekend bent met de verhuur van je huis.

Leuke en vlotte communicatie

Op de website vermelden dat kantoorbezoek op afspraak is

Specifieke medewerker

Geen. Met allen een leuk contact gehad

Faatje Za

Super ervaring met kantoor Rotterdam. Door hun kennis van de markt hebben wij een mooie woning op een locatie met groeipotentieel kunnen kopen.

Marktkennis

Naar mijn mening schakelen jullie soms te snel. Dit is ons eerste beleggingswoning en dan gaat de informatie soms te snel. Maar bij de volgende snappen wij het direct.

Dhr Rick Visser

R. Plas

Rick gevraagd voor hulp met mijn zoektocht naar een beleggingspand in Rotterdam. Dit verliep zo prettig dat zijn kantoor ook de verhuur van mijn pand heeft gedaan, wat ook zeer snel en kundig werd... Rick gevraagd voor hulp met mijn zoektocht naar een beleggingspand in Rotterdam. Dit verliep zo prettig dat zijn kantoor ook de verhuur van mijn pand heeft gedaan, wat ook zeer snel en kundig werd opgepakt. Zeer tevreden.

Rick Visser