Juridische kennis
Vriendelijk
9.8/10
Website
Reactietijd email

Ik heb meerdere keren gereageerd op aanbod via deze makelaar. Altijd snel reactie ontvangen. Toen ik bij een bezichtiging uiteindelijk niet diegene was die het appartement toegewezen heeft gekregen,... Ik heb meerdere keren gereageerd op aanbod via deze makelaar. Altijd snel reactie ontvangen. Toen ik bij een bezichtiging uiteindelijk niet diegene was die het appartement toegewezen heeft gekregen, kwamen zij zelf met een andere optie. Ik heb dit hele proces als zeer prettig ervaren.

Goede en snelle communicatie.

Wat strenger zijn naar de huurder toe die het appartement achterlaat.

Patty Rouleaux

Krishna

Zeer tevreden!

Goede en duidelijke communicatie

Specifieke medewerker

Gedurende de zoektocht naar mijn nieuwe huurwoning contact gehad met Patty.

Gedurende de zoektocht naar mijn nieuwe huurwoning contact gehad met Patty.

Zij heeft mij op een geheel vriendelijke en vooral professionele wijze succesvol door het proces geholpen. Ook het voordelig regelen van de nutsvoorzieningen als extra gratis service is erg aan te raden!

Het fijne aan de samenwerking was ook dat alles digitaal zo geregeld was.

Complimenten

BR Vastgoed

Rotterdamse Makelaart. Goede samenwerking.

Maakt voor elke woning een Whatsapp groep aan. Zo blijf ik als verhuurder makkelijk en snel op de hoogte over de verhuur.

Specifieke medewerker

Mag het ook gewoon aan het hele kantoor!

Mario

Samen met Rick een woning in Rotterdam aangekocht voor de verhuur. Echt goede service!! Kennis van de markt en alle regeltjes.

Kennis

Ik zou aankoop meer uitlichten op de 123wonen website

Rick

M. Regeer

Klant staat centraal in Rotterdam

Altijd stap extra

Kantoor is verhuisd en wat lastig te vinden. wel gratis parkeren.

Nee. allemaal even behulpzaam

mevr burgwal

Echt een fijne ervaring!!! Gaat uw kind studeren in Rotterdam? Dan is dit kantoor echt aan te raden.

Kennen de goede en slechte buurten in Rotterdam en zijn eerlijk.

Nee hoor.

Pattie en Rick

B Borst

Het fijne contact en de duidelijke afspraken maakte het huren van een woning via 123wonen Rotterdam erg prettig! Dank jullie wel!

Ik heb een goede ervaring met 123Wonen. Mijn tip is om ze te bellen wanneer je een bezichtiging wil inplannen. Ze plannen je dan direct in. Ik heb mijn huisje binnen 2 weken kregen door de goede... Ik heb een goede ervaring met 123Wonen. Mijn tip is om ze te bellen wanneer je een bezichtiging wil inplannen. Ze plannen je dan direct in. Ik heb mijn huisje binnen 2 weken kregen door de goede samenwerking met 123Wonen.

Helpend met de nutsvoorzieningen

Er wordt niet snel gereageerd op de site zelfs, wanneer een bezichtiging wil inplannen, maar wanneer je belt plannen ze je direct in.

Patty

Leclere

Zeer professioneel... wij wonen in Frankrijk en onze dochter gaat studeren in Rotterdam. Was dus erg ingewikkeld alles vanuit Frankrijk te regelen. Ze hebben ons prima geholpen ! Voor ons echt... Zeer professioneel... wij wonen in Frankrijk en onze dochter gaat studeren in Rotterdam. Was dus erg ingewikkeld alles vanuit Frankrijk te regelen. Ze hebben ons prima geholpen ! Voor ons echt geruststellend.

L.C.M. Pronk

Wij zijn via een familielid die ook zijn woning verhuurd in Rotterdam bij Patty van 123Wonen gekomen. Vlotte communicatie en goed bereikbaar. Ook via whatsapp, wat fijn is als je in het buitenland... Wij zijn via een familielid die ook zijn woning verhuurd in Rotterdam bij Patty van 123Wonen gekomen. Vlotte communicatie en goed bereikbaar. Ook via whatsapp, wat fijn is als je in het buitenland zit. Ik ben erg tevreden en zou haar ook durven aanbevelen.

Vlotte communicatie, ook via whatsapp

Nee hoor

Patty Rouleaux