Juridische kennis
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Binnen zeer korte tijd heeft dit bedrijf geschikte huurders gevonden voor mijn woonhuis.

Goede communicatie, werken snel transparant en met duidelijke informatie.

Nee

Adrian

Vriendelijk en communicatief zeer vaardig. De opzet en afhandeling is tot in de puntjes verzorgd wat leidt tot volledige ontzorging van de verhuurder.

Communicatief, snel antwoord op vragen, duidelijke uitleg, laagdrempelig te benaderen. Efficient en snel.

Specifieke medewerker

Lana Schrier en Ellen Ennema: veel dank voor uitstekende uitvoer en prettige communicatie!

Tessa

Hele goede ervaring gehad, kon niet beter!

Goede en snelle communicatie, geen onnodige kosten, professioneel, vriendelijk

Audrey

Het contact met 123wonen.nl was erg prettig. Korte lijnen, snelle reactie, ontzettend flexibel qua het maken van afspraken. We zijn meer dan tevreden. Zeker daar waar we in onze zoektocht naar een... Het contact met 123wonen.nl was erg prettig. Korte lijnen, snelle reactie, ontzettend flexibel qua het maken van afspraken. We zijn meer dan tevreden. Zeker daar waar we in onze zoektocht naar een woning ook hele andere ervaringen hebben gehad met tussenpersonen/makelaars. 123wonen.nl sprong er met vlag en wimpel bovenuit. Dat maakt dat wij er een heel goed gevoel aan hebben gehouden.

- snelheid van reageren
- het persoonlijke en plezierige contact
- de flexibiliteit (in het maken van afspraken)

Specifieke medewerker

Ook met Ellen hebben we digitaal contact gehad wat minstens zo plezierig was. Het compliment gaat naar Maud. Bedankt voor het prettige contact en het gemak waarmee alles geregeld is.
Ook met Ellen hebben we digitaal contact gehad wat minstens zo plezierig was.
Top!

Hans en Nelly Boersma

Wij waren bijzonder ingenomen met de professionele werkwijze ( o.a de foto's, inspectie formulier, correspondentie etc) en het resultaat. Ook de correcte wijze van handelen en de bijzondere prettige... Wij waren bijzonder ingenomen met de professionele werkwijze ( o.a de foto's, inspectie formulier, correspondentie etc) en het resultaat. Ook de correcte wijze van handelen en de bijzondere prettige omgang met de dames van 123 Groningen hebben wij zeer gewaardeerd. Mocht 123Wonen.nl ergens ter sprake komen zullen wij het zeker aanbevelen.!!

Klant vriendelijkheid en professionaliteit

Neen, alles was perfect !!

Specifieke medewerker

Maaike Diemer, een TOP vrouw / makelaar met bovennatuurlijke talent !!!

Agnes Haan

Super goed kan echt niet beter.

Specifieke medewerker

Allen die in Groningen werken.

Binnen een kort tijdsbestek hebben ze een huurder gevonden. Ben heel tevreden over 123 wonen.

Flexibel integer en snel schakelen.

Professioneel, integer en zeer snelle reactie en afhandelingstijd

snel duidelijk en fijn om mee te werken

Zeer efficiënt, pro-actief, prettige communicatie

Persoonlijk engagement medewerker Lana Schrier
Competent
Prudent, realistisch én ambitieus

Misschien soms nog even een keer doorlezen van contracten ivm details

Specifieke medewerker

Als altijd is en blijft dit Lana.
Als altijd is en blijft dit Lana.
Lana, ga zo door en zorg ervoor dat je goede mensen om je heen werft en houdt die je werk uit handen nemen zodat jij kunt doen waar je zo goed in bent, aankopen, verkopen, aanhuren, verhuren, marktkennis etc.