Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Prettige en snelle service

Snel, flexibel, ze denken mee en vonden voor mij heel snel een geschikte huurder.

Ik kreeg info over potentiële huurders die niet passend is, b.v. hun inkomen. Het is aan de verhuurmakelaar te beoordelen of het inkomen voldoende is voor de huur die ik vraag. Ik vind het... Ik kreeg info over potentiële huurders die niet passend is, b.v. hun inkomen. Het is aan de verhuurmakelaar te beoordelen of het inkomen voldoende is voor de huur die ik vraag. Ik vind het ongemakkelijk die info te krijgen en het is ook in strijd met de AVG, lijkt me.
Verder kon ik op de site mijn eigen aanbod niet makkelijk vinden. kan aan mij liggen, maar misschien kan het makkelijker gemaakt worden.

Specifieke medewerker

De vlotte overdracht tussen de medewerksters viel me op. Ik kon vragen stellen en kreeg van verschillende mensen antwoord, en dat ging prima.

Alles was goed geregeld, ze hielpen ons zoeken naar een huurder voor 3 maanden. Check in goed en proffesioneel geregeld.

Check in goed geregeld. Geen zorgen gehad tijdens eigen vakantie.

Het verloop van de check out was voor ons niet geheel duidelijk. Hier moesten we zelf achter aan gaan. Het was met name niet duidelijk of wij bij de check out aanwezig zouden zijn, hoe laat wij... Het verloop van de check out was voor ons niet geheel duidelijk. Hier moesten we zelf achter aan gaan. Het was met name niet duidelijk of wij bij de check out aanwezig zouden zijn, hoe laat wij precies weer in ons huis mochten en of de borg automatisch afgeschreven zou worden. Het zou fijn zijn al er een week of enkele dagen voor de check out een mail gestuurd wordt naar huurder en verhuurder om deze zaken nog even op een rijtje te zetten, al dan niet al herinnering.

Brodie's Business & Logies

Komt de afspraken na

Zeer positief: deskundig

Reactie snelheid op vragen

Specifieke medewerker

Eigenlijk alle wel doch doe veel met Lana en ven daar zeer positief over

Aly Hoeksema lindeman

Uitstekend1

Heel behulpzaam!

Nee hoor....Ik ben uiterst tevreden!

Specifieke medewerker

Lana Schrier vind ik heel goed! Rustig en doordacht.

Agnes Haan Venema

Geweldig goed personeel en zeer deskundig en behulpzaam. Ieder jaar weer goede huurders voor de gehele periode.

Allemaal.

Zeer positief. Alles heel erg correct, tijdig en strak geregeld.

Goede service, afhandeling van huur is correct en tijdig.

Meer contact leggen met de huurders. Nu moet je als verhuurder zelf aangeven hoeveel controle-bezichtigingen je wilt. Maar 123wonen zou zelf meer initiatief moeten nemen hiervoor. Dat geeft de... Meer contact leggen met de huurders. Nu moet je als verhuurder zelf aangeven hoeveel controle-bezichtigingen je wilt. Maar 123wonen zou zelf meer initiatief moeten nemen hiervoor. Dat geeft de huurder het idee dat ze bij een serieuze organisatie huren en de verhuurder een stuk vertrouwen dat 123wonen hun huurders goed in de gaten houdt.

Specifieke medewerker

Ik heb altijd contact met Lana Schrier van 123wonen in Groningen. Contact is erg goed en zeer prettig en professioneel.

H.J. Overes

Prima en snel handelen. Goed bereikbaar. De te verhuren woning onmiddellijk op de verhuursite van 123 wonen gezet.

123 wonen stelt een gedegen huurcontract op.

geen tips, want de afwikkeling was adequaat .

Lana Schrier.

Ik vind het een super vriendelijk team. Ik tot nu toe dik tevreden van ons samenwerking

Goed naar mijn wensen luisteren . Snel service. Zich betrouwbaar.

Geen tips. 123wonen weet goed wat ie doet

Specifieke medewerker

Iedereen van 123wonen is fantastisch. 123wonen merci pour le bon service.

Goed, een gedreven Maaike die enthousiast was over het huis en het daardoor ook goed kon promoten.
Keurige foto's en beschrijving op de site. Meedenkend.

Professionaliteit en vriendelijkheid.

Blijf letten op de communicatie, met name als andere collega's een bepaalde klant overnemen.

Specifieke medewerker

Hoewel alle medewerkers van het kantoor Groningen heel vriendelijk zijn, springt voor mij Maaike er tussenuit. De eerste kennismaking, de snelheid van handelen en de samenwerking verliepen goed.