Juridische kennis

Zeer slecht

Laat zien wat je doet

Bijzaak

Brasserie Barclay Rotterdam

Super fijn bedrijf. Erg meewerkend en denkend.

Het snelle schakelen tussen huurden en verhuurder

Vooral doorgaan.

lisalotte

Bernard

Tot op heden alleen maar positief over dit bedrijf

Snelle reactie, luistert naar de wensen van de opdrachtgever

Michel

John van der Aa

Niets dan lof, Michel is bijna altijd bereikbaar en als hij even niet bereikbaar is neemt hij altijd weer snel contact op.

123Wonen doet precies wat het beloofd, afspraken worden altijd nagekomen, je hebt het gevoel dat je als verhuurder in alles wordt geholpen. Michel is ook heel eerlijk, als er wettelijk geen ruimte... 123Wonen doet precies wat het beloofd, afspraken worden altijd nagekomen, je hebt het gevoel dat je als verhuurder in alles wordt geholpen. Michel is ook heel eerlijk, als er wettelijk geen ruimte is dan geeft hij dat aan. 123Wonen heeft ons geheel ontzorgend, prettig om zaken mee te doen.

Geen verbeterpunten

Michel Immink

Karien

Zeer goed

Communicatie verliep altijd erg goed, vriendelijk en aardig, echt hart voor de zaak, betrouwbaar en natuurlijk: mooi aanbod in woningen!

Specifieke medewerker

Katinka en Danny zijn heel erg aardig en altijd benaderbaar, fan van jullie!

Shirley Negrete Castro

Beroerd

zet nummers op het web die echt werken

Specifieke medewerker

Ik zal het nul sterren geven, ik heb precies 1 maand besteed aan het proberen contact op te nemen met de telefoonnummers die ze op internet hebben en het stuurt me altijd naar het antwoordapparaat... Ik zal het nul sterren geven, ik heb precies 1 maand besteed aan het proberen contact op te nemen met de telefoonnummers die ze op internet hebben en het stuurt me altijd naar het antwoordapparaat en laat me uren wachten en niemand antwoordt. Ik heb mails gestuurd en ook zij hebben automatisch antwoord met dezelfde vragen.Ik stuur altijd de antwoorden op het formulier met de eisen om een ​​huis te huren en niets, ik zou graag willen weten of ze echt een vastgoedbedrijf zijn? of ze runnen een ander soort bedrijf, want als klant die een huis moet vinden, zou ik ze nooit aanbevelen en ik beoordeel ze NUL

A Pool-Matic

Perfect.

Snel, eerlijk en met plezier.

N.V.T

Luuk

Huijbregts

Prima ! Doen wat ze zeggen te doen

Snel een huurder vinden

Michel

Jorieke Manenschijn

Helaas geen goede ervaringen met dit bedrijf. Het bedrijf heeft meermaals geprobeerd kosten in rekening te brengen die ze niet in rekening mogen brengen. Dit kan ik voorkomen, doordat ik zelf jurist... Helaas geen goede ervaringen met dit bedrijf. Het bedrijf heeft meermaals geprobeerd kosten in rekening te brengen die ze niet in rekening mogen brengen. Dit kan ik voorkomen, doordat ik zelf jurist ben en wist dat dit onwettig was. Daarnaast hebben ze er een potje van gemaakt met de contracten en de verlenging, en heb ik nooit een afrekening van de service kosten ontvangen.

reageren snel op de mail

eerlijkere behandeling, stoppen met doorberekenen van kosten die ze niet mogen doorbereken

Nils

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste Jorieke Manenschijn,
Er is op jullie verzoek een wijziging in het contract gemaakt.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de overgaven van de woning / service kosten.
Er zijn tevens...
Beste Jorieke Manenschijn,
Er is op jullie verzoek een wijziging in het contract gemaakt.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de overgaven van de woning / service kosten.
Er zijn tevens geen enkele verboden kosten in rekening gebracht.
Niels Duivenvoorden | 123Wonen Leiden

Paul