Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

G. Hoven

Ik verhuur een woning in de stad Groningen aan studenten.

Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.
Doen degelijk vooronderzoek naar de best passende huurkandidaat.
De mensen, die er werken zijn zeer deskundig komen afspraken na en zijn zeer...
Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.
Doen degelijk vooronderzoek naar de best passende huurkandidaat.
De mensen, die er werken zijn zeer deskundig komen afspraken na en zijn zeer vriendelijk.
Een makelaar met kennis van zaken, die ik ten zeerste kan aanbevelen.

Nogmaals een zeer nette makelaar, over de verbeterpunten daar moet ik te lang over nadenken !!!!! Dus bij mijn weten geen. Doorgaan zo!!!!

Specifieke medewerker

compliment voor aan alle medewerkers.

Mon De Bie / Worley

SUPER!

- Vlotte en snelle communicatie
- Goede opvolging en afhandeling van het woondossier

Verschillende personen behandelen uw aanvraag, beantwoorden al je vragen. Beter zou zijn dat 1 dedicated pesroon het dossier van A tot Z aanpakt en behandeld.

Lana Schrier

Lennart Johansson

123wonen heeft vakkundig geholpen met het advies voor het klaarmaken voor verhuur, het vaststellen van de huurprijs. Ze hebben snel huurders gevonden en de overdracht vakkundig geregeld.

Vriendelijk, vakkundig, flexibel

Beheer gelijk regelen met verhuur (werd nu steeds gezegd: komt later)

Specifieke medewerker

Ik heb het meeste contact gehad met Agnes. Dat heb ik altijd als zeer prettig ervaren.

S. Post

Als je wilt dat alles wat fout kan gaan van begin tot eind, van Funda-gegevens tot overdracht tot lopende contract - en alles daartussen - dan is 123Wonen Groningen jouw adres. Goed bedoeld maar... Als je wilt dat alles wat fout kan gaan van begin tot eind, van Funda-gegevens tot overdracht tot lopende contract - en alles daartussen - dan is 123Wonen Groningen jouw adres. Goed bedoeld maar gericht op massa en dat merk je. Nonchalant en laks. Niet houdend aan afspraken. Niet klantgericht. Slordig is het sleutelwoord.

Soms wel goed bedoeld (lijkt het) maar de uitvoering is slordig

Te slordig en nonchalant. Laks in contact en nakomen van afspraken (bijvoorbeeld om terug te bellen). Er gaat veel mis bij contact via het kantoor; zaken doorgeven etc. Afspraken worden daardoor met... Te slordig en nonchalant. Laks in contact en nakomen van afspraken (bijvoorbeeld om terug te bellen). Er gaat veel mis bij contact via het kantoor; zaken doorgeven etc. Afspraken worden daardoor met voeten getreden.

Maaike Diemer

Frits

Positieve ervaring

Persoonlijk en klantgericht, goed overleg op alle momenten mogelijk

Er werken veel medewerkers, zoveel mogelijk continuïteit is prettig

Vooral veel afgestemd met Agnes Schuttebeld

Marjanne

Goed!

Fijne rondleiding door het appartement, goede communicatie, vriendelijke werknemers.

Wij hadden al vroeg onze interesse in het appartement aangegeven, maar zijn uiteindelijk door eigen initiatief nog op bezichtiging geweest

Lana

Nvt

G.J. van D.

Uitstekend

Professioneel, Flexibel en Vriendelijk

veel contact met verschillende medewerkers, persoonlijk heb ik liever 1 contactpersoon.

Specifieke medewerker

Agnes Schuttenbeld voor haar rondleiding en sleuteloverdracht, zeer behulpzaam

J. Oterdoom

Erg positief!

In mijn ervaring was de hulp en bemiddeling die ik heb ontvangen snel, competent en compleet. Ik voelde mij goed vertegenwoordigt als huurder, goed gehoord en ben te allen tijde snel geholpen.

Niet dat ik kan bedenken.

Specifieke medewerker

Voornamelijk met Agnes Schuttenbeld contact gehad (heel fijn!), maar ook het contact met de rest was altijd prettig.

Troost

Zeer goed

actief in aanleveren kandidaat huurders

mw A. Schuttenbeld