1970 beoordelingen
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite
7.8/10

1970 Reviews

Mariëlle

In 5 dagen tijd is onze gedateerde badkamer totaal omgebouwd naar een prachtige veilige badkamer. Wij zijn heel tevreden met het goede werk geleverd door de monteurs!

M.J. Mulder

Het vervangen van ons oude ligbad door een nieuwe inloopdouche werd naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Praxel Rachel

Gisteren is Henny langs geweest en normaal schrijf ik nooit revieuws maar dit wil ik echt vertellen. Hij heeft met enorm veel geduld en een zeer grote inzet ( heeft bijna 3h geduurd) de ideale... Gisteren is Henny langs geweest en normaal schrijf ik nooit revieuws maar dit wil ik echt vertellen. Hij heeft met enorm veel geduld en een zeer grote inzet ( heeft bijna 3h geduurd) de ideale oplossing gevonden zodat ik een mooie badkamer ga hebben die in mijn budget past. Voor de plaatsing kon ook een datum geprikt worden tijdens mijn verlof 😄Ik ben echt heel dankbaar en kijk er alvast erg naar uit. Dank u wel

Lilian buttiens

Zeer slecht, het was en wordt alleen van kwaad tot erger

Beste,
Beste,
Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf, Zwaluw Comfortsanitair. We waarderen uw feedback en willen graag de kans krijgen om het probleem op te lossen en uw ervaring te verbeteren.
Om dit te kunnen doen, zouden we graag meer details willen weten over de specifieke situatie waarmee u te maken had. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via info@veiligdouchen.nl of bellen naar nummer 0800-0200 962 zodat we uw zorgen kunnen bespreken? Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat we eventuele problemen die u heeft ondervonden aanpakken en oplossen.
Nogmaals, onze excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren en we hopen snel van u te horen.
Zwaluw Comfortsanitair

Lucienne Rietveld Reijers

Farhad en Mo.H!
Heel erg bedankt voor jullie inzet en harde werk!
Jullie hebben oplossingsgericht meegedacht en gewerkt!
Wij zijn heel blij met de douche en de badkamer ziet er nu...
Farhad en Mo.H!
Heel erg bedankt voor jullie inzet en harde werk!
Jullie hebben oplossingsgericht meegedacht en gewerkt!
Wij zijn heel blij met de douche en de badkamer ziet er nu mooi en praktisch uit!!
Bedankt voor jullie meedenken en geduld.
Lucienne Rietveld Reijers

Beste Lucienne Rietveld Reijers,
Beste Lucienne Rietveld Reijers,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat ons team, met name Farhad en Mo.H, u uitstekend van dienst hebben kunnen zijn. We streven er altijd naar om oplossingsgericht mee te denken en uw wensen te vervullen. Het doet ons genoegen te vernemen dat de douche naar uw tevredenheid is geïnstalleerd en dat uw badkamer er nu mooi en praktisch uitziet.
Bij Zwaluw Comfortsanitair is klanttevredenheid een van onze hoogste prioriteiten, dus uw positieve ervaring is voor ons van groot belang. Bedankt dat u ons de kans heeft gegeven om aan uw badkamer te werken en voor uw waardering van ons meedenken en geduld. Mocht u in de toekomst nog vragen of wensen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar.
Nogmaals hartelijk dank voor uw positieve review!
Zwaluw Comfortsanitair

N.J. van de Sar

In 5 dagen is onze hele badkamer veranderd van een oude gedateerde badkamer in een prachtige badkamer! Wij zijn heel tevreden met Zwaluw.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen, we zijn erg blij om te horen dat u onze service als prettig hebt ervaren.

Peter Knopper

Sinds een week hebben wij een inloopdouche van Zwaluw staan. Wij zijn hier heel tevreden mee. Het hele proces is goed verlopen van het begin tot het eind. Heel fijn.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dank voor uw review! En veel doucheplezier!

Fam van der Maden

Zeer tevreden met de service.

Dank voor uw review!

J.H. Naarding

Knap stukje werk geleverd, en hele vriendelijke vakmensen.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn om te horen dat u tevreden bent!

J. Wessels

Het gehele proces verliep uitstekend. zeer kundige en hulpvaardige monteurs.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dank voor uw review! En veel doucheplezier!